3/09/2017

H&M makeup sponge | H&M houbička na makeup

Krásný den kočky ♥

a to doslova, protože na obrázku dole na vás vyskočí roztomilá růžová číča, za kterou stojí H&M. Že neprodávají pouze módní oblečení víme každá, ale za zmínku jistě stojí i tato make-up houbička.

H&M makeup sponge za cca 100 Kč. Je k dostání nejen v kamenných obchodech, ale i na e-shopu.

A jak to tak bývá narazila jsme na ni se ségrou ve frontě u pokladny ;) Ano typický marketingový trik, který byl více než úspěšný. A víte co? Ještě, že tak. Houbička lákala svou krásnou zářivou růžovou barvičkou, které dívčí srdce nechce ani odolat.
Však se podívejte ještě na obal, který chrání houbičku při transportu. Je pevný, průhledný a domalovává houbičce obličej kočky. Ano, i takové věci pomáhají v rozhodování, zda opravdu potřebujete tento produkt ;) :D.
Houbička má krásný kónický tvar a díky zúženému konci nahoře můžete makeup nebo korektor pohodlně zapracovat i do oblasti pod očima.

Povrch houbičky je pórovitý a materiál je hodně jemný a příjemný. Zároveň, ale po několika použití nevidím znatelné opotřebení nebo trhání. 
Vyzkoušely jsme už několik různých houbiček, bohužel ne ten originál, který je chválen na každém kroku. Ale tato houbička vede. Milé dámy musím konstatovat, že je božská. Je měkká, je pružná, velmi dobře se navlhčí a makeup rozprostírá perfektně a rovnoměrně.
Je tak měkká, že když ji zmáčknete proti sobě nahoře a dole prsty, tak se neuvěřitelně zmenší. Já ji používám výhradně na makeup od Alverde a bez ní si už aplikaci nedokáži přestavit.

Vytvoří mi neuvěřitelně hedvábný finish a nikde se mi netvoří mapy, suchá místa nebo žmolky. Zároveň makeup do houbičky nemizí ve velkém množství. Já osobně nanesu makeup na pleť a houbičkou následně zapracovávám do pleti.

Měla jsem houbičku i od Avon, ale ta byla proti této tvrdá a na pleť nepřilnula. Zapracovávání do pleti s ní bylo obtížné.
Jsem moc ráda, že jsem ji zahlédla a následně ji zakoupila. Jen jsem ji bohužel při další návštěvě neviděla. Měli na stojanu jiné houbička a sestra si koupila takové trio houbiček a její dojmy už nabyly tak pozitivní, protože houbičky byly prý tvrdší - ale ne špatné.

A jak jste na tom vy? Už jste něco vyzkoušely ze sekce beauty od H&M vy? :)

xx Kačka xx

8 comments:

  1. Ten obal je tak rozkošný :3
    Co se týče houbiček na makeup měla jsem jednu ale neumím se s ní skamarádit :D

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D tak tomu rozumím :D není jednoduché najít tu pravou ;) ale jestli chceš dát houbičkám ještě jednu šanci, zkus tuto ;)

      Delete
  2. Ještě jsem houbičku nezkoušela, ale když tuto chválíš tak pozitivně - no jestli ji uvidím, třeba neodolám :D Už i ten obal je fakt roztomilej :)
    Blog Everythin Kate

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máš pravdu. Ještě jsem se nesetkala s tak měkkou a poddajnou houbičkou ;)

      Delete
  3. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc Izabello ;) tvá slova pro nás moc znamenají a dávají nám větší chuť psát dál ;)

      Delete
  4. No já nevím, já této houbičce nepřišla na chuť a mám radši štětce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ji používám hodně na přírodní make-up, protože mi přijde, že se štětci k pleti nepřilnou tolik jako při aplikaci s houbičkou ;) Jinak štětce taky zbožňuji :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)