3/03/2017

In News february 2017 | In news za měsíc únor

Krásný pátek♥

jako každý měsíc, tak i dnes vám přináším další nálož novinek, tentokrát za únor. V článku objevíte nejen mé svaté grály v líčení, ale i pečující produkty, které jsem si koupila. Máte se rozhodně na co těšit :)


Balea deospray (35 Kč) - já jsem si vzala tentokrát variantu Shine&Bright a Sweet&Smooth. Jestli mě slesujete delší dobu, tak víte, že já jsem si tyto deospraye hrozně moc oblíbila. Nejen, že dokáží opravdu zatočit s potem, ale navíc neobsahují ani hliníkové soli. Tyto dva konkrétně krásně sladce voní a už párkrát jsem se přistihla, že k nim přičichávám jen tak :)

L´oreal Heat It spray (120 Kč) - kupuji ho neustále dokola a podle mě je to nejlepší ochrana před tepelnou úpravou. Vlasy jsou po spreji hladké, nerozlítané a opravdu chráněné. S tímto produktem určitě nešlápnete vedle. Za sebe ho můžu rozhodně doporučit.

Yves Rocher regenerační šampón (89 Kč) - už mám druhé balení a podle mě je to zatím nejlepší šampón od Yves Rocher, který jsem kdy zkusila. Po umytí jsou vlasy krásně voňavé, hydratované, ale i objemné. Jestli trpíte na suché vlasy s mírným poškozením, za sebe vám ho mohu doporučit.

Yves Rocher regenerační kondicionér (85 Kč) - původně jsem k němu byla skeptická, ale nakonec jsem mu dala ještě jednu šanci. Má spíše strukturu masky, než kondicionéru, je opravdu hodně hutný. Výsledek sice není znát po prvním použití, ale věřte mi, že když ho budete na svou hřívu aplikovat alespoň třikrát až pětkrát, tak to bude opravdu znát. Vlasy jsou po kondicionéru hladké, lesklé a opravdu hydratované.

Alterra maska na obličej s orchidejí (35 Kč) - tuto masku jsem ještě nezkoušela, ale slibuje vyživenou a hydratovanou pleť. Já mám masky od Alterry celkově ráda a vždy udělají to, co slibují. Teď v zimním období není hydratace nikdy dost.

Alverde maska na obličej se zeleným jablkem (35 Kč) - tuto masku jsem už naopak vyzkoušela. Je opravdu hodně hutná, má bílou barvu a voní božsky po zeleném jablku. Po deseti minutách se můžete těšit na vyživenou pleť, která už rozhodně nepotřebuje nakrémovat. Teď v zimě se moc hodí.

NYX Sculpt&Highlighter, Almond Light (279 Kč) - první produkt, který jsme vyhrály z blogu Something Sometimes od Adrianky. Je ve tmavším odstínu, takže si počkám spíše na léto, až chytnu trochu bronz a nebudu taková bledulka. Jinak když vynechám odstín, tak samotný produkt je konzistencí krémový a na jedné straně obsahuje konturovací část, na té druhé tu rozjasňujícící. Je více do oranžova, a tak sedne spíše tmavším typům.

NYX Glam Aqua Luxe, 05 (189 Kč) - já si obecně moc linky na oči nedělám, protože si myslím, že mám opravdu malé oči, které by tento typ produktu příliš moc nevítaly. Když jsem vyzkoušela tyto od NYX, změnila jsem rychle názor. Linka se s nimi dá vytvořit hodně tenká a navíc, co se mi moc líbí, jsou nejen černé, ale obsahují i větší stříbrné třpytečky. K večernímu líčení jsou jako dělané.
swatche NYX produktů - první dva patří konturovacímu produktu Contour&Highlight a poslední pak Glam Aqua Liner v odstínu 05

Dermacol Compact Powder, 02 (99 Kč) - už mám druhé balení a je to jeden z mých oblíbených a stálých produktů. Já mám sice tmavší odstín 02, ale i tak mě dokonale sedne. Vždycky je mi hrozně moc líto, zasáhnout do té krajky, ale když ho chci používat, tak se nedá nic jiného dělat. Dobře si sedne na jakýkoliv makeup a nedělá příliš zpudrovaný efekt.

Alverde Color&Makeup, rose beige (cca 200 Kč) - makeup je teď ve fázi testování, ale zatím není vůbec špatný. Je spíše hydratační a lehce krycí, takže pro ty z vás, co mají velmi suchou pleť bude ideální. Jen dávejte pozor, aby jste měli dobrý mastnější podklad, jinak by vás mohl makeup vysušit. Já bych ho spíše přirovnala k BB krému a podle mě je skvělý na každodenní nošení. Není na pleti totiž vůbec cítit.

Trend It Up Eye shadow (59 Kč) - koupila jsem si tento základní, béžový odstín, protože přesně touto barvičkou ráda zapudrovávám primer na očích. Navíc vždy, když si před samotným líčením tento odstín nanesete, budou se vám lépe dělat přechody a smokey eye při líčení. Tento od Trend It Up jsem sice ještě nezkoušela, ale podle prvotního swatche je krásně krémový a pěnový.

H&M sada tří houbiček (250 Kč)- v balení byly celkem tři, ale tu poslední už používám a nechtěla jsem vám jí ukazovat na fotkách špinavou od makeupu. My jsme si s Kačkou už jednou jednu samostatnou v balení kupovaly a podle nás byla lepší. Tyto v balení ve třech jsou hodně tvrdé a neabsorbují do sebe moc vody. Já bych si je znovu nekoupila.


A co vy? Pochlubte se do komentářů, co zajímavého jste si koupili :)

xx Šárka xx

12 comments:

  1. Šampony od YR mám také velice ráda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme. Jsou super a mají velký sortiment ;)

      Delete
  2. Baleu si nemůžu vynachválit, jinak super post :)
    http://katehavlova.blogspot.cz/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc :) taky mám ráda Baleu :)

      Delete
  3. Deodorant od Balei má jedna moja spolužiačka, veľmi sa mi pozdáva! :) Baleu zbožňujem :)

    ReplyDelete
  4. Skvělé nákupy, já si z kosmetiky objednala jen pár výrobku z Oriflamu, jinak jsem si koupila sypané čaje, novou konvici na čaj a dva velké hrnky. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee hrníčky miluju♥ tak to se máš :)

      Delete
  5. Zaujal mě ten makeup od Alverde, musím se na něj v drogerii podívat :)
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nás právě taky, již brzy bude na něj recenze ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)