3/19/2017

Manufaktura 100% apricot oil | Manufaktura 100 % meruňkový olej lisovaný za studena

Hezký den krásky ♥

dnes vám přináším produkt z dílny Manufaktura a to jejich meruňkový olej. Tento olej jsme dostaly od Manufaktury a moc za něj děkujeme. V nabídce nás velmi zaujal, protože hledáme různé pečující kosmetické produkty na hydrataci obličeje.


Balení produktu je opět krásné. Čekal by snad někdo od Manufaktury jiný obal? Opět zde najdeme zdobení prostřednictvím krásné mašličky - takový detail, který celkový dojem umocní. Lahvička má zajímavý tvar a není čirá.
Dávkování oleje je skrze malý otvor. Musím uznat, že dávkování mi na 100 % nevyhovuje, protože olej je tekutější a občas je obtížnější požadovanou dávku oleje nadávkovat. Ale nebojte se, zase takový problém to není, když si najdete svůj fígl, tak vám nic nebrání v relaxaci s olejem.
Manufaktura 100 % meruňkový olej lisovaný za studena dávkování
Barva oleje je lehounce do žluta a jeho konzistence je tekutá. Ovšem co je na oleji úchvatné, je jeho parfemace. Je božská. Pár kapek nanesu do dlaně a jemně rozetřu na obličej. Nejprve cítím parfemaci podobnou mandlím a poté se rozvine krásná dřevitá vůně s příměsí meruňky. A pozor ve složení žádná parfemace/parfume atd. není ;)
Manufaktura 100 % meruňkový olej lisovaný za studena swatch

To vše jsou mé první dojmy, ale co slibuje samotný olej? Perfektně se hodí na suchou a citlivou pokožku obličeje, ale i celého těla. A pozor, tento olej lze použít i pro naše nejmenší členy rodiny.

Výborné účinky má i na vlasy. Navíc bojuje se stárnutím pokožky, pomáhá ji hydratovat a zjemňuje ji. Navíc pokud trpíte kožními nemocemi jako je například ekzém, tak by vám olej měl pomoci také. Jeho péči oceníte i během léta, protože pečuje o pokožku po opalování.
A teď přímo k testování. Na pomoc jsem si opět vzala mamču, protože, když něco sedí jí, tak to snad mohou používat všichni ;)

Oleje stačí poměrně malé množství a docílíte krásně hydratované pokožky obličeje. Do pleti se rovnoměrně vstřebává a pokud ho večer naneseme, tak do té doby než jdeme spát, se olej krásně vstřebá a nemusíte se bát umaštěného polštáře.

Olej využívám jako večerní péči po koupeli a nemůžu si ho vynachválit. A teď pozor - snese ho i mamka, takže třikrát hurá. Před časem jsme ji zkoušela dát kokosový olej a ten ji pálil, ale po tomto meruňkovém oleji necítí absolutně žádnou reakci.

A kožní nemoci? Já někdy trpím na vnitřní straně zápěstí ekzémem a moc mi pomáhá zejména propolis, který si doma vyrábíme, ale ten pokožku nejen desinfikuje, ale také vysuší a já nechci nanášet žádné krémy a proto jsem vyzkoušela meruňkový olej. Nepocítila jsem žádné nepříjemné reakce a ekzém olej nijak nedráždil. Takže ano, pokud máte obdobné potíže, tak vám mohu vyzkoušení meruňkového oleje doporučit.
Manufaktura 100 % meruňkový olej lisovaný za studena inci - složení


A slova závěrem? Ano, určitě ano. Olej se příjemně nanáší, dobře se vstřebává, nedráždí a jeho parfemace je relaxační. Zároveň na to, že jsme na něj tři, tak jeho spotřeba není příliš markantní.

*Při recenzování jsme hodnotily produkty objektivně, podle vlastního názoru a zkušeností.
Děkujeme Manufaktura za poskytnutí produktů k recenzování a poskytnuté důvěry si velmi ceníme.

A co vy? Zkoušely jste olej od Manufaktury nebo je to pro vás novinka? :)

xx Katka xx

8 comments:

  1. Tak toto mě opravdu zajímá. V týdnu ho půjdu okouknout a očuchat. Díky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stojí za to. Naše nadšení stále trvá a nevyprchalo ;)

      Delete
  2. Meruňku já můžu, musí krásně vonět :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máš pravdu. Je to opravdu slast. Ani jsem netušila, že parfemace bude tak pěkná a relaxující.

      Delete
  3. Já z této řady očuchala šampon, ale složení nebylo podle mých představ, tak jsem ho nakonec nekoupila. A jak si doma vyrábíte propolis, to mě opravdu zajímá. Kamarádka má na zahradě včely ale propolis prý od včel neberou.

    Piosek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vyrábí ho u nás mamča.
      Její recept je následující: 20 g propolisu, 7dcl vodky a nechat 9 dní louhovat. S tím, že je nutné denně protřepávat a desátý den scedit. Důležité je, aby to nepřišlo ke styku s kovem (uchováváme v plastové láhvi) a v temnu. A z vlastní zkušenosti vím, že je to na oblečení barvivo (takže opatrně).
      Je boží jako desinfekce, na ekzémy a cokoliv jiného. Určitě si ho vyrob.

      Delete
  4. Meruňkový olej jsem ještě nezkoušela, v poslední době jsem si celkově oleje moc oblíbila a tak aspoň vím, co vyzkouším příště. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nás lákalo také, že olej je 100 %.

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)