3/13/2017

NYX Full Throttle

Krásný den♥

máte někdy chuť na něco speciálního? Já taky a proto si jednou za čas udělám s něčím radost. Už dlouho jsem si dělala zálusk na teplé odstíny očních stínů, které letí a i já jsem tomuto trendu propadla. Dnes vám proto představím kosmetický produkt, který mám na wishlistu už hodně dlouho, No nebudu dále napínat, řeč bude o NYX Full Throttle v odstínu Color Riot.

NYX Full Throttle je v dostání v osmi barevných variacích. Cena za paletku je 269 Kč.

Teplé odstíny se dostaly do kurzu už minulý rok, kde jste je mohli vidět na každé zahraniční youtuberce a bylo úplně jedno, jestli jí barevně ladí, či nikoliv. Ano, existuje nějaká barevná typologie, která nás nasměrovává, jakou cestou se v líčení a oblečení vydat, ale musím se přiznat, že já nikdy na to moc nebyla :) Kupříkladu - jsem hodně studený letní typ a podle preferencí a doporučení bych neměla nosit zlato, ale stříbro. To jsem donedávna dodržovala, ale i já jsem ta ovečka, která se zamilovala do růžového zlata. Ok, nikdy nebudu ten typ, který bude nosit zlaté řetězi okolo krku, ale já právě rosegold šperky hrozně ráda kombinuji se stříbrnou. Myslím si, že to špatně nevypadá a doplňuje to skvěle můj vkus.

Proto, když se minulý rok dostaly do popředí tzv. warm tones, i já jsem chtěla nějaké takové stíny vyzkoušet. Sice jsem si koupila Perfect Harmony paletku od E-style v odstínu Charm, ale ta je spíše vínová a já chtěla doslova něco podzimního. Nakonec jsem v kamenném obchodu Douglas našla tuto krásku od NYX, která mě doslova vyrazila dech a to nepřeháním. Počkejte, až vám ukážu tu skvělou pigmentaci, sami neodoláte!
Jako první začnu balením produktu. To je úžasně propracované do 3D efektu. NYX má všeobecně vždy dokonalé obaly a tento prostě není výjimkou. Jedná se o čtvercový plastový obal, který má z poloviny průhledné víčko a tak spolehlivě víte, jaký odstín si vybíráte. Paletka je tak trochu rocková, protože z povrchu černého obalu vyčnívaní hroty. Vzhled produktu je prostě dokončený do nejmenšího detailu a to se mi na NYXu vždycky moc líbí a ráda ocením, když si firma dá tu práci.
Víčko je pak klasické, zaklapávající a před prvním použitím produktu i zalepené černou páskou, aby jste měli jistotu, že nikdo před vámi paletku nerozdělal. Jinak jenom jedna poznámka - dejte si při otevírání trošku pozor, aby jste si na místě otevírání paletky, neodštípli nehet. Mě se to takhle stalo při čerstvě nalakovaných nehtech a to prostě nechcete :D
detail otevírání paletky
A teď s přesuňme ke konzistenci produktu. Ta je opravdu jemně namletá a tak přeci jen trochu práší. Nebojte se, není to zase nic hrozného, ale je potřeba štětec před aplikací na oční víčko, trochu oklepat. Pak budete mít jistotu, že žádné zbytečky stínů nebudete mít pod očima. A nebo to dělejte jako já, že u každého líčení začnu nejdříve líčením očí a poté nanesu makeup. 

A teď se společně přesuňme k jednotlivým odstínům v paletce:
1 beige with gold shimmer - je béžová neutrální barvička, která obsahuje zlatý shimmer. Hodí se podle mě dokonale na rozjasnění vnitřního koutku a když jí vhodně zkombinujete s rozjasňovačem, bude to lesk jako blesk. Odstín se dá dobře vrstvit a je skvěle pigmentovaný.

2 red brown - je dokonalý teplý odstín vhodný podle mě na přechody. Jedná se o teplou barvu, která je zcela matná, bez shimmeru či sheenu. A co mě překvapilo je to, že je neuvěřitelně pigmentovaná! Stačilo opravdu jen smočit štětec a bylo to krása. Opět se dá skvěle vrstvit.

3 warm orange - jak říká Kačka, barva dýně a je tomu opravdu tak. Opět teplý odstín bez znatelného lesku a třpytek. Je to krásná, žlutooranžová barvička, kterou jen tak neuvidíte. Skvělá je na pohyblivé víčko.

4 deep red - je poslední odstín v quattro paletce a opět teplý. A tento není s ostatními pozadu a je taktéž skvěle pigmentovaný. Trošku více opadává, ale opět, není to žádná hrůza. Já ho miluju jako kouřový odstín k přechodovému stínu z paletky red brown. Spolu tvoří skvělé kouřové duo.
swatche jednotlivých odstínů z pletky od NYX Full Throttle
zvolený odstín paletky od NYX

A teď vám ukážu trochu toho líčení s paletkou:

vidíte tu krásu? Paletka dokonale zvýrazňuje modré oči a to na ní miluju♥
1. do vnitřního koutku jsem použila nejsvětlejší stín se shimmerem beige with  gold shimmer a rozjasnila tak toto místo

2. na přechody a blendění jsem použila stín red brown, který je hnědý s teplým podtónem a je na tento proces v líčení podle mě nejlepší

3. doprostřed víčka jsem nanesla světlý a matný oranžový stín warm orange, který prozářil toto místo

4. nakonec jsem celé líčení zakončila pomocí tužkového štětce se stínem deep red, který je taktéž matný
vše jsem doplnila matnou tekutou rtěnkou od NYX Liquid Suede v odstínu Heels Kitten
 oko v detailním záběru

Co se týče výdrže, tak i když je paletka skvěle pigmentovaná, tak společně s bází na oční víčka skvěle drží! A to mě udělalo velikou radost! Jediné, co trochu po dni bledne je odstín warm orange, který ztrácí na intenzitě. Jinak jednotlivé barvy se neslévají a neopadávají pod oči. 

A co bych řekla závěrem? Když opomenu to, že paletka je skvěle poskládaná a všechny odstíny se k sobě dokonale hodí, je  skvěle pigmentovaná a na očích dlouho vydrží. Jestli jste příznivcem warm tones, tedy teplých stínů, s touto paletkou rozhodně nešlápnete vedle! Je trendy a já jí ráda nosím i na každodenní nošení.

A co vy? Vlastníte nějaké warm tones? :)

xx Šárka xx

4 comments:

  1. Wow, ta pigmentace, odstíny vypadají naprosto úchvatně. Líčení se ti povedlo :)
    Soutěž o pečující produkty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc, stíny jsou opravdu peckovně pigmentované :)

      Delete
  2. teeeda, krásne líčenie a tá paletka má naozaj premakané balenie :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc♥ jojo balení, to NYX vždy zvládne na jedničku ;) určitě se na paletku podívej, je vážně skvělá ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)