3/23/2017

TIP: Avon quick dry nail experts

Krásný večer♥

milujete péči o své nehty? Já určitě a poslední dobou jsem si oblíbila nude odstíny na nehty, které se hodí opravdu ke všem outfitům a ročním obdobím. Řeč dnes ale nebude o lacích, ale o produktu, který pomáhá jejich rychlému schnutí. Představím Vám totiž Avon quick dry nail experts.
AVON urychlující spray na zaschnutí nehtů seženete na stránkách Avon nebo v aktuální kampani. Cena za obsah 50ml je 79 Kč.

Dříve jsem se po produktech tohoto typu moc nedívala a nijak zvlášť mě nezajímaly. Poslední dobou ale takovéto pomocníky ráda vyhledávám, protože opravdu urychlí čas.

Kdybych měla začít balením produktu, je to klasická plastová butelka se sprayem na konci. Spray chrání plastové víčko, které na rozdíl od zbytku balení nemá čirý plast. Moc se mi líbí, že obal je průhledný a Vy se tak snadno dozvíte, kolik produktu ještě zbývá v lahvičce. Musím se přiznat, že já toto na balení kosmetiky mám opravdu ráda.
Jak už jsem zmínila výše, produkt slouží k rychlému zasychání laků, ať už je jakýkoliv. Aplikuje se produktem přes spray, který je čirý a opravdu úžasně sladce a intenzivně voní. Doporučuji ale aplikovat urychlovač na schnutí nehtů z větší vzdálenosti, alespoň 15 cm, aby se Vám na nehtech nedělaly nevzhledné krupičky a bublinky.
Původně jsem si myslela, že produkt je vhodný na lak s jakýmkoliv finishem. S tím souhlasím, ale výjimku tvoří matné laky. Ty po aplikaci urychlovače zhrubnou a vytvoří se na něm nehezké krupičky a flíčky, které jsou opravdu nežádoucí. Produkt se mě osvědčil zejména právě na laky s lesklým, pískovým efektem a efektem gel laku.
Avon quick dry nail experts INCI

A co bych řekla na závěr? Je to opravdu šikovný pomocník na ten druh laků, které schnou pomalu a nemají matný fisnish. Navíc se po jeho aplikaci nehty krásně lesknou a voní. Navíc díky olejovitější konzistenci není okolí Vašich nehtů suché, ale vyživené a pevné.

A co Vy? Líbil se Vám dnešní tip? :)

xx Šárka xx

8 comments:

  1. Já mám zase na urychlení schnutí laku takové kapky od Essence, ale vůbec teda neurychlují, takže asi vyzkouším tento sprej. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  2. My jsme je taktéž měly, ale taky u nás moc nefungovaly, na to, jak si je každý chválí :)

    ReplyDelete
  3. to je zaujímavý produkt :) určite by som rada skúsila, keďže vždy keď si nalakujem nechty, tak mám potrebu práve vtedy niečo ísť robiť :D a potom sa mi otlačia :/
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  4. Už jsem o tom slyšela, ale ještě jsem ho nezkoušela :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. jsem ráda, že holky napsaly recenzi zrovna na tento výrobek. Je to opravdu vychytávka, která stojí za to. A v katalogu je teď jen za 60 Kč ;-)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)