3/15/2017

Trend it up Scarabeo eyeshadow 010 | Trend it up oční stíny Scarabeo v odstínu 010

Krásný den♥

možná budete překvapeni, ale dnes Vám představím jen jeden oční stín, který jsem si oblíbila díky jeho vlastnostem, které jsou naprosto božské! Nebojte, uvidíte sami. Řeč je o úžasném stínu na oči Trend it up z řady Scarabeo.
TREND IT UP oční stíny Scarabeo seženete v drogérii dm. Má šest barevných provedení a jeho cena se pohybuje okolo 99 Kč.

Když se dostala značky Trend it up na trh tak bylo jasné, že bych chtěla něco od nich vyzkoušet. Slyšela jsem kladné recenze na rozjasňovače, konturovací pudry a hlavně na oční stíny z řady scarabeo. Proto jsem je chtěla vyzkoušet. Když jsem byla u stojanu v dm drogérii přemýšlela jsem, jaký odstín si vyberu. Byly tam modré, fialové, hnědé, ale i zelené. Už jsem měla v ruce ten bronzový, ale Kačka mě nakonec přemluvila, ať zkusím taky jinou barvu. Tak jsem si ho vzala a o řádky níž se dočtete, jak jsem s ním spokojená :)
Jako první bych začala balením produktu. To je čiré a skleněné, prostě klasické, které najdete u mnoha očních stínů jak dražších tak i levnějších značek. Pozor, je to ale opravdu odolné sklo, protože mi stín jednou spadl a nerozbil se. Víčko je pak černé a plastové s nápisem produktu. Jediné, co mi asi vadí je zavírání stínu. To se šroubuje. Spíše bych brala systém zaklapávající, aby mi dlouho netrvalo, než stín zavřu. Ale to je jen malý detail.
A teď se přesuneme ke konzistenci. Ta je krémová, lehce napěněná, takže není vůbec vidět, když stín použijete. Díky své konzistenci ani rychle neubývá, protože ho stačí opravdu málo. Je úžasně pigmentovaný, možná bych ho přirovnala i k pigmentu. Když ho před aplikací lehce oklepete a poté nanesete na oční víčko, nepadá ani pod oči.
A jaký jsem si vybrala odstín? Jak už jsem napsala o řádky výš, nakonec jsem byla přemluvená ségrou na barvičku číslo 010. Jedná se o krásnou, jarní světlou zelenou se zlatavými odlesky a stříbrným shimmerem. Celkově se mi na této řadě očních stínů líbí, že se chovají jako chameleóni a pokaždé se můžete pyšnit krásnými odlesky na svém víčku. Na první pohled se chová jako zelená, ale když se na ní kouknete z jiné strany, odráží bronzové a champagne odlesky. 
odstín 010 je krásná světle zelená barva
odstín v akci - zkombinovala jsem ho s paletkou od Gosh. Ve vnitřním koutku pak rozjasňovač od Makeup Revolution.


Jinak co se týče výdrže, tak ta je parádní. Já jsem oční stín zkoušela jen s primerem nebo s korektorem na očích, ale podle mého by ani bázi nepotřeboval. Ale pokud máte mastnější víčka jako třeba já, tak se bez něho asi neobejdete, protože by se Vám mohlo stát, že se bude scarabeo slívat. Jinak vydrží s Vámi klidně celý den v práci a líbí se mi na něm, že jednotlivé třpytky nepadají pod oči.

A na závěr? Určitě, až si přečtete tento článek, bežte si alespoň jeden koupit. Budete nadšené! Stín je neuvěřitelně pigmentovaný už při prvním styku se štětcem a neslévá se ani po celém dni. Já ho za sebe můžu určitě doporučit.

A co Vy? Máte alespoň jeden stín z této řady? :)

xx Šárka xx

6 comments:

  1. No já mám od této značky lak na nehty a rtěnku a budu potřebovat toho více. :) Oční stín vypadá skvěle, pigmentace vypadá dobře.

    ReplyDelete
  2. Tá pigmentácia je dokonalá! <3

    ReplyDelete
  3. Krásný článek, mě tahle značka celkem mile překvapila a ty ceny na ten výkon jsou víc než dobré, akorát mi nesedí nějak ty barvy nebo na ně nemám možná dostatek odvahy, protože to jsou barvy, které běžně tolik nenosím.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě se neboj ;) a stíny vyzkoušej ;) zajisté se prozáříš

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)