4/04/2017

Bione Cosmetic Hyaluron Life denní pleťový krém s kyselinou hyaluronovou a pleťové sérum s kyselinou hyaluronovou

Krásný den kočky ♥

dnes se opět ponoříme do článku, který se týká pečující kosmetiky, která se pokusí ponechat naši pleť mladistvou a bez vrásek. Ano, řeč je o řadě Hyaluron Life z dílny známé české firmy Bione Cosmetics.
BIONE COSMETICS Hyaluron Life denní pleťový krém s kyselinou hyaluronovou 51 ml za 119 Kč // BIONE COSMETICS Hyaluron Life pleťové sérum s kyselinou hyaluronovou 40 ml za 125 Kč

Z řady Hyaluron Life jsem si vybrala denní krém a sérum. V nabídce můžete najít i noční krém, pleťové mléko, krém na ruce, micelární vodu aj. Ale já jsem zrovna potřebovala krémy a jejich séra jsem už měla nesčetněkrát.

Představme si nejprve celou řadu Hyaluron Life. Výhodu je, že díky technologii výroby kyselina hyaluronová mnohem lépe proniká do pokožky. Samozřejmý je i obsah Koenzymu Q10, který je nejznámějším bojovníkem proti vráskám a stárnutí pleti. Nejen v létě, ale i v zimě oceníte, že vás řada ochrání před UV zářením. To je jen počáteční charakteristika řady a více si o ni povíme dále.

Denní pleťový krém s kyselinou hyaluronovou

Jako první vám chci představit denní krém z této řady, na který jsem byla opravdu moc zvědavá.
A co máme od krému čekat? Krém obsahuje zvýšený obsah nízkomolekulární a vysokomolekurární kyseliny hyaluronové a díky tomu je zajištěno hloubkové proniknutí kyseliny do pokožky obličeje. Dalšími účinným složkami je Koenzym Q10 a panthenol spolu s glycerinem, který pomáhá pokožku hydratovat. Díky krému by nám měly během času zmizet jemné i hlubší vrásky. K tomu všemu jsou zde obsažení pomocníci jako je regenerační allatoin, mandlový olej s bambuckým máslem (karité). A pokud krém budete používat, tak s ním získáte i částečnou ochranu před UV zářením a nesmíme zapomenout ani na obsah vitamínu E. To vše ve zkratce slibuje krabička krému.
Balení krému je standardní u Bione, opět kelímek s krémem je uložen do papírové krabičky, na které máte neuvěřitelně mnoho textu, který vám pomůže orientovat se v tom, co vám krém slibuje a s čím bojuje.
Konzistence krému je tekutější a barva je lehounce nažloutlá. Krému stačí opravdu malinkaté množství, protože se neuvěřitelně dobře roztírá. Téměř v sekundě se i vstřebá do pokožky obličeje. Parfemace je příjemná, nasládlá a svěží. Je trošku silnější, ale pouze v kalíšku.
Díky tomu, že krém není mastný, tak počítejte s tím, že vaše pokožka obličeje bude sice vyživená, ale v zimních měsících je potřeba na denní použití trošku více. Zvláště pokud používáte make-up, tak ho musíte mít hydratační nebo zvolit jako podkladový krém například mandlový od Bione.

Já osobně používám pod make-up sérum (této řady), posléze nanesu hutnější krém například zmíněný mandlový krém a poté nanesu make-up. Nemám ráda, když mi přes den vylezou na obličeji suchá místa. Nicméně to nemění nic na tom, že kdo nemá tendenci se vysušovat, tak krém krásně hydratuje. Během teplých dní je ideální volbou. Já ho beru jako výživu.
Bione Cosmetic Hyaluron Life denní pleťový krém s kyselinou hyaluronovou swatch

Krém obsahuje do 15% tukové fáze, pH je fyziologické a SPF je zde orientačně vypočítané na 2,5 - 3. Dalšími benefity krému je fakt, že je vyroben v bioformulaci a nenajdete v něm parabeny, silikony a konzervační látka se, jak je známo u Bione, vypaří během chvilky.
Bione Cosmetic Hyaluron Life denní pleťový krém s kyselinou hyaluronovou inci - složení

Pleťové sérum s kyselinou hyaluronovou

Druhým bojovníkem proti stárnutí pleti je pleťové sérum, které je doporučeno pro smíšenou až mastnou pleť.
A v čem nám má sérum pomoci? Opět je zde zastoupena kyselina hyaluronová stejně tak jako v denním krému. Koenzym Q10 je zde obsažen v 0,2% koncentraci, dále je ve složení karnosin, lipoamin, nikotinamid, panthenol, glycerin, inositol, tokoferol a bambucké máslo.
Obal séra je opět typický pro Bione. Ovšem někdy mám problém na konci spotřeby vytlačit poslední zbytky séra, protože tubička je poměrně robustní, lépe se tak konečné množství dostává z tubičky, když odstraníte hubičku na konci.
Konzistence je opět tekutá a barva séra je lehounce nažloutlá. Oproti krému působí na pleti více suše. Parfemace je rovněž příjemná a troufnu si říci, že celá řada ji má totožnou.

Já osobně sérum ráda používám pro ranní péči (jak jsem psala u krému) jako podklad pod make-up. 
Benefitem séra je opět nulový obsah silikonů, parabenů, ropných produktů a dráždivých parfémů. Je vyroben v bio formulaci. A dalším benefitem je, že konzervační látka se opět vypaří.

Obsah tukové fáze je do 10%, neobsahuje UV filtr, což u séra beru jako bonus.
Bione Cosmetic Hyaluron Life pleťové sérum s kyselinou hyaluronovou inci - složení

A jak probíhalo testování a závěr? Nevšimla jsem si během užívání, zda je sérum účinnější než krém. Oba produkty se mi zdají srovnatelné co do hydratace, tak boje s vráskami. A když je řeč o vráskách. Těžko se mi to říká, ale nevím zda mi pomáhá zrovna tato řada.

Krému od Bione spolu se séry jsem spotřebovala už mnoho. Když se teď dívám do košíčku s prázdnými krabičkami, tak se docela podivuji. Berme to tak, že je to přírodní péče a jistě mi pomáhá, ale po menších krůčcích.

V každém krému od Bione jsem měla Q10 spolu s dalšími bojovníky s vráskami a hydratací a nemohu říci, že bych změnu necítila. Dávám si hodně záležet, aby se mi pokožka obličeje nevysušovala a tak používám séra, krémy a krémy na oči této značky či Alverde/Alterra nebo hydratuji kokosovým olejem.

Co nemohu produktům odepřít je na druhou stranu fakt, že i když působí na pokožce suše, tak se mi suchá místa neobjevují. Pouze necítím mastnou pokožku, ale zkrátka a dobře pokožka se obličeji se mi nevysušuje (pozor ale na zimní mrazivé počasí, výsledek není špatný, ale doporučuji hydratovat například oleji).

Samo Bione připisuje na obal, že například sérum by se mělo používat denně 1x minimálně a hlavně dlouhodobě. Takže počítejte s tím. Je potřeba se péči o sebe věnovat a nepřerušovat ji.

Faktem je, že když někde narazím na Bione a nějakou jejich novou řadu, tak krémy opět ráda vyzkouším. Problémem je, že ne všude se dají produkty Bione sehnat v širším sortimentů než pár výběrových produktů a pokaždé se mi objednávat nechce.

A jaké máte zkušenosti Vy? Co mi poradíte? :)

xx Katka xx

2 comments:

  1. Já mám od Bione krém z řady Canabis a po tom mi teda hlubší vrásky na čele částečne mizí, anebo minimálně nejsou tak vidět. Tuhle "žlutou" řadu jsem ani v drogerii neviděla, budu ji muset taky vyzkoušet. Díky za tip.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není zač ;) jedná se o jemnou texturu a ne příliš hutný krém ;) na léto ideál

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)