4/28/2017

Essence lash&brow mascara | Essence řasenka na obočí a řasy

Krásný pátek♥

patří k součásti Vašeho líčení i úprava obočí? U mě ano. Od mala jsem měla vždy husté a plné obočí, které bylo ale v té obě nežádoucí. Nosilo se totiž to tenké a tak i já jsem se přizpůsobila. Musím se přiznat, že dnes toho lituji, protože z neustálého trhání chloupků v oblasti obočí mi neroste prakticky nic. A to vážně. Proto já se líčení obočí věnuju opravdu čtvrtinu své denní rutiny, protože podle mě platí, že obočí Vás dominuje a dokáže člověka opravdu hodně změnit.
ESSENCE lash&brow mascara seženete v DM drogérii. Za gel zaplatíte 59, 90 Kč.

Jen tak na úvod - strašně ráda zkouším různé produkty na obočí - ať už gely, vosky, oční stíny nebo tužky. Poslední dobou jsem si zamilovala do dua vosk+stín na obočí, který vždy nanáším malým zkoseným štětečkem a mne to tak vyhovuje. Dnes Vám představím ale trošku jinou věc. A to fixátor na obočí od Essence lah&brow mascara.

Jako u každé recenze, vždy začínám balením produktu. To je plastové, v klasickém obalu jako by jste čekali u řasenky. Akorát s tím rozdílem, že obal je průhledný a tak snadno můžete vidět, kolik produktu Vám ještě zbývá. Já to mám ráda, protože vždy spolehlivě vím, kolik mi toho ještě schází.
Co se týče samotné konzistence, tak ta je (jak bychom mohli u gelu na obočí čekat) transparentní a gelovitá. Stejně jako u všech řasenek máte na spodní části víčka jakýsi "špunt", který kartáček trochu otře a Vy si tak nemusíte nabrat obrovské množství produktu. Díky barvě gelu na je řasenka vhodná opravdu na každou barvu obočí.
swatch Essence lash&brow mascara

Něco bych vám zapomněla ukázat a to kartáček. Ten je úzký a dlouhý se stejně velkými štětinkami a tak dokonale padne na každý chloupek vašeho obočí. Na gelu se mi také líbí, že okamžitě zasychá (i když se mi občas stane, že ho nanesu více).
gel na obočí a řasy má úzký a dlouhý kartáček - snadno tak dosáhne na všechny chloupky na Vašem obočí

Co se týče výdrže, tak s tou jsem spokojená. Po aplikaci gelu na právě nalíčené obočí drží chloupky po dobu 5 - 6 hodin na svém místě a barva se z obočí nikam nevytrácí. Navíc gel slouží i jako vychytávka na řasy, což se přiznám jsem nezkoušela, protože se mi to zdá zbytečné, já se řasy nemám problém a tak je nemusím ještě více pročesávat.
A závěr? Nevím jak Vy, ale za pár korun, co od Essence dostanete, je paráda. Krásně zafixované obočí, z kterého Vám neslézá barva či vosk a navíc spolehlivého pomocníka, kterého si můžete strčit i do kabelky a během dne své řasy či obočí přejet gelem pro pocit jistoty. Pro mě určitě palec nahoru.

A co Vy? Jaké produkty milujete na úpravu obočí? :)

xx Šárka xx

3 comments:

  1. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Izabell zo sydneysleek♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee děkujeme :) to jsme rády, že se k nám vracíš♥

      Delete
  2. Tak po tomto gelu bych se měla podívat! :) Já mám obočí bohužel dost řídké, a tak ho musím každý den doplňovat, gel momentálně žádný nemám :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)