4/12/2017

Freedom Pressed Powder | Freedom pudr na tvář

Krásný večer♥

nenechte si namluvit, že když je produkt, který je určený jen na jeden účel, že tomu musí vždy tak být. Mě už se párkrát stalo, že jsem si koupila například špatný odstín makeupu, ale to neznamenalo, že bych ho musela vyhodit, vždy se dá zužitkovat. Třeba smícháním světlejšího odstínu. Stejný příklad bude i dnešní recenze na Freedom Pressed Powder, který jsem si sice vybrala ve špatném odstínu, ale přesto jsem si ho zamilovala. Ale o tom se dozvíte níže :)
FREEDOM Pressed Powder je k dostání na e-shopu nebo v drogériích Teta. Můžete si vybrat ze tří odstínů a cena za obsah 4g je 99, 90 Kč.

Abych vám tu příhodu trochu nastínila - nutně jsem potřebovala nový pudr (ten starý už došel) a tak jsem v rychlosti zaběhla do drogérie Teta. Běžela jsem ke stojanu s Freedom kosmetikou a rychle čapla pudr z přihrádky. Když jsem se pudrem druhý den líčila, divila jsem se, že vypadám jako oranžáda :D Až když jsem otočila produkt s pudrem, všimla jsem si, že mám prostě tmavší odstín. Nechtělo se mi ho vyhodit a tak jsem ho zkusila využít jako bronzující pudr. A světe div se, nevypadá to tak špatně :)
INCI produktu

Co se týče balení produktu, tak to je klasické, z pevnějšího plastu. Já mám toto balení u pudrů nejraději, protože štětec do něho dokonale padne a nezbývá vám uvnitř produkt, který nejde dostat ven. Víčko u pudru je taktéž plastové, ale čiré, takže dokonale víte, kolik produktu ještě zbývá. A to je vždy výhoda. Ještě chci zmínit jednu věc - samotný produkt má úžasný reliéf! To je vždycky věc, která mě u kosmetiky nejvíc baví a líbí se mi. Tento reliéf je vyveden do zpodobnění loga značky a do malých znatelných vlnek, které mi připomínají dovolenou u moře. Takže proč ne, vždycky se ocení dobrý estetický nápad výrobce.
Co se týče konzistence produktu, tak ta je měkce namletá, ale zase ne tolik, aby bronzer prášil. Na samotné konturování stačí opravdu malé množství nanést na štětec, protože jak víme, značka Freedom u pudrových produktů známá svojí neuvěřitelnou pigmentací. Sama to mohu dosvědčit, protože mám doma dvě jejich tvářenky a to je pigmentace jako blázen! Takže opravdu opatrně, ať pak nevypadáte jako špatně spáleni od sluníčka :) Jinak se bronzer dobře nanáší, neflekatí ani nedělá nestejnoměrné čmouhy. Opravdu dobře se s ním pracuje.
Co se týče výběru odstínu, já jsem si vybrala 102 fair, což je možná na první pohled světlá barva, ale opak je pravdou, Na mě je pudr opravdu hodně tmavý a nedokáži si ho představit ani v létě, kdy moje hodně bledá pleť chytne nějaké to opálení. Kdybych měla popsat zvolený odstín, tak ten je středně hnědý spíše v teplejším nádechu. Příště sáhnu po barvě s názvem 101 translucent. Ten vypadá, že bude více do světla a do studena. Takže na to pozor, ať nedopadnete jako já :)
Výdrž pudru je průměrná, nečekejte na velkou výdrž. Ale na druhou stranu je velmi příjemný na pleti, vůbec ho na ní necítíte. Navíc i lehce kryje a nevysušuje a podle mého názoru ani nezvýrazňuje póry na které trpím především na nosu a v jeho okolí.

Líčení s Freedom Pressed Powder v odstínu 102 Fair, který jsem použila jako bronzer:
oči: Freedom paletka Rich&Jewells
pleť: makeup - Manufaktura BB cream (dark), Rimmel Match Perfection (100 Ivory)
                        pudr - Yves Rocher projasňující pudr (beige 100 tres clair)
                                      bronzer a tvářenka- Gabriella Salvete koturovací paletka
                                    rozjasňovač - z paletky Gabriella Salvete koturovací paletka
rty: Avon True Colour Matte (berry blast)

A slova závěrem? Podle mě pudr (v mém případě bronzer) není vůbec špatný. Dobře se s ním vytváří kontury tváře a lehce se blendí do ztracena. Zkoušela jsem ho i jako pudr a na zafixování makeupu mi přijde fajn, pleť se po něm neleskne. Takže jestli jste začátečníci v líčení nebo si rádi zahřejete tvář, bude pro vás dobrým pomocníkem.

A co vy? Jaký bronzer milujete a nenecháte na něj dopustit? :)

xx Šárka xx

2 comments:

  1. Vypadá perfektně.. a asi si pro něj taky musím zaběhnout.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě se na něj podívej, není špatný :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)