4/01/2017

Manufaktura Luscious fruit tea - pear | Manufaktura lahodný ovocný čaj s hruškou

Krásný první dubnový den♥

dnes vám představím něco z trochu jiného soudku. Před nedávnem jsme totiž navštívily společně s Kačkou kamenný obchod Manufaktura, kde jsme byly společně alespoň hodinu a přičichávaly jsme snad ke každé vůni :) Nikdy se ani nezapomeneme podívat do koutku, kde najdeme různé sirupy, čaje a kávu. A tentokrát nás zaujaly zejména čaje. Dnes vám ukážu jeden ovocný. A to s příchutí hrušky
MANUFAKTURA ovocný čaj s hruškou je k dostání v posledních kusech v kamenných prodejnách této firmy. Cena za obsah 150g je okolo 120 Kč.

Co se týče samotného čaje, tak ten mě okouzlil zejména svou dózou, která je opravdu krásná a provedená do takového retro stylu. To se mi na Manufaktuře hrozně moc líbí, protože zejména tato dóza mi připomíná staré plechovky od čajů mé babičky. Jinak je dózička plechová a opravdu bytelná. My jsme čaj daly mamce a udělalo nám radost, že si jí okamžitě vystavila a moc se jí líbí :)
složení čaje

Jinak samotné balení obsahuje i klasické víčko ve stříbrné barvě, které se otevírá klasickým způsobem. Navíc je na něm vyrytý znak loga firmy Manufaktura do plastického tvaru. Opravdu krásný detail, který opravdu potěší.
Co se týče vnitřní části plechovky, tak ta obsahuje plastový sáček s čajem. Jak už jsem na začátku zmiňovala, čaj je z kategorie těch ovocných. Já mám osobně ovocné čaje nejraději, protože se podle mě dají vypít bez medu nebo jiného sirupu či sladidla. Opravdu obdivuju lidi, co dokáží pít černý nebo zelený čaj bez medu.
uvnitř dózy se ukrývá samotný čaj

A jak bych popsala vůni a chuť čaje? Tak ta je opravdu cítit po hruškách a trochu i šípku. Celkově mi připomíná vůni podzimu, kdy sklízíme jablka a hrušky a ve vzduchu je cítit nasládlá vůně těchto plodů. Jinak kromě již zmíněných hrušek, čaj obsahuje i šípek, bezinky, jablka, černý rybíz a bílý ibišek. Moc mě potěšilo, že čaj není jen v základu z ibišku, jak ovocné čaje bývají, ale obsahuje až 45% hrušek. Což je opravdu cítit i na samotné chuti nápoje.
etiketa je opět dovedená do nejmenšího detailu - nemůžu si pomoci, ale připomíná mi vlastnoručně dělaný herbář, který jsem vyráběla na základní škole


Jinak kromě lahodné chuti se můžete těšit i na malé kousky ovoce, které zůstanou i po uvaření na hladině čaje. My tomu v rodině říkáme "kousací" čaj, právě díky malým kouskům. Je to takový příjemný bonus, kdy při pití samotného čaje cítíte v ústech i malé plody rybízu a jablka. 

A co bych řekla na závěr? Jestli vaše chuťové pohárky touží po něčem speciálním a chcete si zpříjemnit kupříkladu neúspěšný den, tak si tento čaj určitě udělejte. My máme s rodinou vždy takový rituál - večer, po horké vaně si zapneme náš oblíbený seriál a u něho "usrkáváme" čaj. A právě tento se stal v poslední době naším oblíbeným. A jsem ráda - ještě tam trochu zbylo ;)

P.S: Jestli vás čaj zaujal, určitě si pro něj zaběhněte. Edice hruška se totiž vyprodává a byla by škoda si k němu alespoň nepřičichnout.


A co vy? Zkoušeli jste už nějaký čaj od Manufaktury? :)

xx Šárka xx

6 comments:

  1. Koukala jsem na čaje i na doplňky. Nevím proč, nikdy jsem si žádný nekoupila a vidím, že to byla chyba :) jako čajíkový maniak mám mezery ve vzdělání :D

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D tak to sdílíme tvojí vášeň :D určitě se na čaje podívej, ten s hruškou je opravdu výborný :)

      Delete
  2. tiež som nevedela, že Manufaktura má aj čaje :) krásne balenie majú :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mají, to máš pravdu :) určitě nějaký zkus

      Delete
  3. Tý jo, to je pro mě novinka, dozička je velmi pěkná :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je moc krásná, ale čaj končí, což je škoda :(

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)