4/15/2017

Spring giveaway 2017 | Velká jarní giveaway

Krásný den♥

jaro už se pomalu začíná naplno projevovat. Sice ještě občas zaprší, ale sluníčko přece jen nás čas od času obdaří svými teplými paprsky. Abychom teplé dny trochu více přivolaly, připravily jsme si pro vás jarní GIVEAWAY, které je tentokrát bohatá dekorativní kosmetiky, ale i té pečující.


Jako každá giveaway, tak i tato je laděná do určité barvy. Tentokrát to bude více barev, protože jaro je přece období, kdy všechno vykvétá a příroda se tak začne zabarvovat do nejrůznějších odstínů růžové, modré, žluté či zelené. A tak bylo na míru jasné, které barvy vybereme!

Teď vám tedy ukážeme, co se bude v balíčku ukrývat:

*Yves Rocher monopudrové oční stíny a tvářenka - o těchto produktech jsme vám psaly v jednom ze článků a aby jste taky nebyli ochuzeni o jarní novinky.

*Avon True lak na nehty, pastel pink
L´oreal Color Riche rtěnka, Julianne´s delicate rose

*Avon Care krém na ruce s kakaovým máslem
Alverde krém na obličej s mučenkou

Sada šperků v pastelových barvách

plechovka v retro stylu

*Avon vzorečky péče na obličej
Nivea vzorek inovovaného pleťového krému

*Avon vzorky dekorativní kosmetiky
Sinsay vzorek makeupu

*Avon vzorky vůní

Co pro to musíte udělat?
- sledovat nás přes GFC +  facebook / instagram (napište i jména svých účtů pro dohledatelnost)
- být našim českým čtenářem
- odpovědět na otázku, která zní: Jaké je vaše oblíbené roční období a proč? 

Soutěž bude trvat do konce měsíce dubna a vítěz bude jen jeden. Giveaway potrvá do 30.4. 2017 do půlnoci.

Soutěž pro Českou republiku.

* jestli je výrobek takto označen, dostaly jsme ho buď od konkrétní kosmetické firmy nebo naší avonlady Terezy Zíkové pro vás.

Už se těšíme na vaše odpovědi a budeme vám všem držet palečky :)

xx Šárka a Katka xx

25 comments:

  1. Gfc Miska
    Fb Miska Pavlikova
    Moje oblíbené období je jaro kdy všechno začíná kvést a hlavně zelenat. Je sluníčko, krásné počasí, relax. :)
    Misa.pavlikova15@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Gfc, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Nejradeji mam leto, jelikoz mam rada slunce, bazen, teple pocasi, grilovani...

    ReplyDelete
  3. GFC a FB Karolína Brázdilová
    Nejraději mám léto.
    Cupy - hupy,
    pravda je to,
    po jaru že máme léto.
    Slunko hřeje, slunko pálí,
    ani chvilku nezahálí,
    všude smíchu je a ruchu
    - léto příšlo!
    karolbrazdilova@seznam.cz

    ReplyDelete
  4. GFC: Štěpánka Petrů
    FB: Štěpánka Tučková
    email: stepanka.tuckova@seznam.cz
    Užívám si hlavně období jara, kdy se louky zazelenají a stromy začnou kvést. :) První jarní procházka, první zmrzlina, ranní běh, zpěv ptáků, mláďátka a plynulý přechod do léta - to mám ze všeho nejraději.:)

    ReplyDelete
  5. GFC, FB - Veronika Tučková
    IG - saskiegreen
    Moje nejoblíbenější roční období je samozřejmě léto, protože většinu času v létě je hezky(a i když prší je to super, a miluji letní bouřky), svítí sluníčko, můžu být venku až do večera protože je pořád teplo, můžu se koupat, nosit jen tílka a kraťasy a mohla bych pokračovat :)

    ReplyDelete
  6. Sleduji jako elizabeth greenova
    Mam rada podzim, barevne listi, pomerne teple pocasi a krasu prirody
    tomanova.katerina@centrum.cz

    ReplyDelete
  7. Možná vám to přijde divný ale miluju podzim... Svět je krásně barevný a dozrává plno skvělých plodů naší přírody a hlavně hrozny! A z hroznů je víno a s vínem a kamarádkami je večer veselejší! ;)
    Ig sebestovatea, fb Tereza Šebestová

    ReplyDelete
  8. GFC + FB Mirka Škampová
    Léto. Teplíčko, sluníčko, výlety, prázdniny, nové zážitky, můžu nosit jen trička....
    miuka12@seznam.cz

    ReplyDelete
  9. Ahoj,
    Díky za super soutěž ��
    Sleduji,: bunnysek, IG _bunnysek_
    Miluju jaro, když se všechno probouzí a příroda ukazuje své krásné barvy. A teplo, jsem teplomil ��
    Krásné jaro, holky, Štěpka
    Balkova.s@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. GFC a FB: Martina Slancová, IG: @macina5
    slancova.m@seznam.cz
    Nejradši mám jaro, i když letos se nám ještě pořádně neprobralo. Je to především proto, že všechno po zimě ožívá, všude jsou vidět krásné barvy kvetoucích stromů, ptáčci zpívají, rodí se malá zvířátka, slunce mě nabíjí energií, můžu odhodit přebytečné svršky a sednout si venku na zahrádku na kávičku nebo sklenku vína.

    ReplyDelete
  11. GFC Jana Nováková a FB Margareth Wittgenstein.
    Mám ráda každé období, ve kterém není topná sezóna, tady v Česku tedy asi jen kus jara a léta.
    philosoraptorka@gmail.com

    ReplyDelete
  12. GFC, FB Markéta Králová, macu@seznam.cz.
    Mám ráda jaro, léto i podzim, ale jednoznačně nemám ráda zimu. Zimu, mráz a sníh bych nechala na období Vánoc a kdo po tom touží, ať si zajede jinak na hory :-) Nejradši ze všeho mám asi první opravdu teplé jarní rozkvetlé dny.

    ReplyDelete
  13. FB Lenka Jandíková, IG lenkajandikova
    Mám ráda úplně všechny roční období. Každé období má něco do sebe, nějaké své kouzlo. :-)
    Pokud bych si měla opravdu vybrat jen jedno, tak by to nejspíš bylo léto. Miluju koupání, to jak je dlouho světlo a můžete sedět venku jak jen dlouho chcete. Pozorování hvězd. Chodit jen v tílkách a kraťasech. Grilování. Ježdění na výlety. Prostě sluníčko a teplíčko. :-)

    ReplyDelete
  14. FB Lenka Jandíková, IG lenkajandikova
    Mám ráda úplně všechny roční období. Každé období má něco do sebe, nějaké své kouzlo. :-)
    Pokud bych si měla opravdu vybrat jen jedno, tak by to nejspíš bylo léto. Miluju koupání, to jak je dlouho světlo a můžete sedět venku jak jen dlouho chcete. Pozorování hvězd. Chodit jen v tílkách a kraťasech. Grilování. Ježdění na výlety. Prostě sluníčko a teplíčko. :-)

    ReplyDelete
  15. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Nejraději mám jaro a podzim, protože je venku příjemně. Na jaře všechno krásně kvete a na podzimu se mi líbí, jak hraje barvami. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. FB Petra Vojtěch
    instagram Sebestovi
    GFC Petra Šebestová
    petra.sebestova1@gmail.com

    Já mám nejradši jaro, sluníčko začíná hřát, příroda se probouzí a všechno tak nějak ožívá a je to veselejší. Mám ráda procházky s dětmi a na jaře je to fajn, shazujeme teplé vrstvy oblečení a je to pohodlnější.. Jen vůbec nevím, o čem tady vlastně teďka píšu, když se koukám právě z okna a počasí se zbláznilo - sněží :-O :D

    ReplyDelete
  17. GFC a FB: Jana Kosíková
    Mám ráda jaro, protože se vše probouzí k životu a všechno kvete do barev :-)
    turin.jk@gmail.com

    ReplyDelete
  18. FB - Kikina Kristýna Košuličová
    IG - kiki_kosulicova
    GFC - Kristýna Košuličová
    Já mám ráda asi nejvíce jaro , mám ráda, když je třeba na rifle a krátký rukáv, ne takové ty úplné vedra :) Mám ráda ,když všechno kvete a dny jsou delší :) Všude to voní po květinách a stromech :) prostě když už je krásně teplo a svítí sluníčko ♥

    ReplyDelete
  19. GFC i fb Caroline Red-haired
    Na každém období mám ráda něco jiného a určitě bych našla sofistikovanější důvod, proč je zrovna léto mým oblíbeným, ale momentálně převládá to, že je to jediné roční období ve kterém si mě nechytí nemoc :D a taky jednoduše miluju teplo :)

    ReplyDelete
  20. GFC : KačaVal FB : Kat Šonková ING: Nezveřejnuji veřejně, ale v případě výhry určitě zašlu :)
    Giveaway moc krásná :) Stíny jsou přesně jak jarní barvičky :)Laky od Avonu mám moc ráda :) A rtěnku od lorealu jsem zatím žádnou nikdy nevyzkoušela :) Krémy se mi vždycky hodí, jelikož ty spotřebovávám ve velkém :D :) Šperky i plechovka jsou moc krásné a určitě by našly využití. A jelikož hodně cestuji, vzorečky sbírám hodně :D :)
    Jinak co se týče otázky: Vždycky jsem nejvíce měla ráda jaro. Bohužel se u mě projevila alergie na pyl, tak toto období těžko přežívám. Navíc mě za 4 dny čeká první maturitní zkouška, tak bych ten čas klidně vrátila o pár měsíců :D
    Každopádně, mám ted asi nejraději zimu. Moc ráda lyžuji a chodím po horách a taky stavím sněhuláky :D :)

    ReplyDelete
  21. Takže... Přes GFC vás sleduji jako NoPPP blog a na instagramu jako _annyway__ :)
    Moje nejoblíbenější roční období je jaro, ale v žádném případě ne takové, jaké vidím právě teď za oknem:) Miluju to, jak se příroda probouzí po dlouhé zimě, jak cítím vůni lučních květů a celkově prostě jarní atmosféru!
    mysweetdiary@seznam.cz

    ReplyDelete
  22. GFC: Jana Čaloudová, IG: redjanepanda.
    Mé nejoblíbenější období je jaro díky barevným silonkám, čtení venku, rozkvetlým květinám a dobré náladě.
    Přeji hodně štěstí v blogování. 🙂💐📚

    ReplyDelete
  23. Naprosto miluji jaro! Ale takové to klasické, kdy všechno kvete a zelená se, ptáci zpívají...a ne to co můžeme vidět za okny ;)
    Přes GFC sleduji jako Lusy, IG lusyvaclavikova a FB jako Lucie Václavíková :)
    va.lucinka@seznam.cz

    ReplyDelete
  24. Sleduji přes GFC i FB jako Klára Odehnalová.
    Já mám ze všeho nejraději jaro. Nemám ráda úplné teplo, ani zimu. Bohužel letošní jaro není až tak úplně podle mých představ, protože sníh, déšť a obrovské zvýšení naší řeky mi zrovna na štěstí nepřidává. Každopádně jaro patří mezi mé nejoblíbenější i proto, že slavím narozeniny, které si každoročně velmi užiju. :)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    ReplyDelete
  25. GFC, Instagram - verca27060. Já mám nejraději jaro, když všechno začíná kvést a vonět a vždycky si připadám, jako bych ožila :D

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)