4/14/2017

Yves Rocher Botanical Color Nail Polish | Yves Rocher Zářivý lak na nehty

Krásný den krásky ♥

dnes vám v článku představím další část produktů, které jsme našly v balíčku spolu s JUMBO tužkami od Yves Rocher a to sice laky na nehty.

Co se týče laků na nehty, tak je to s Yves Rocher naše premiéra. Docela jsme byly překvapené, že jsme v balíčku našly i laky na nehty, ale zároveň nás zajímaly jejich vlastnosti.
Obal laku je, jak ho známe u všech ostatní značek ve skleněné lahvičce s černým plastovým uzávěrem. Co je, ale pro mě novinkou je tvar, který se mi velmi líbí. Navíc je praktický, protože lahvička je skladná a působí velmi elegantně.

Přiložený štěteček je plochý a středně velký. I když mám poměrně drobné nehty, tak jsem s lakováním neměla žádný problém.

Lak poměrně rychle zasychá a moc se mi líbilo, že po zaschnutí jsem šla spát a ráno jsem se neprobudila s plno otisky na nehtech od vlasů, což se mi stává poměrně často.

Co se týče složení (inci), tak jsem nenašla složení konkrétně na tyto dva odstíny, ale podobné a myslím si, že velké rozdíly zde nebudou. Na složení se můžete podívat zde.

Líbí se mi, že laky na nehty neobsahují ftaláty, formaldehyd, kafr ani toluen.

A jaké jsme dostaly odstíny? To se dozvíte právě teď ;)

69. Bleu Céladon

První odstín byl modrý. Na první pohled se musím přiznat, že jsem moc nadšená nebyla, ale na druhou stranu odstín se perfektně hodil do aktuální jarní edice, takže proč ne.

Když jsem lak nanesla na nehty, tak jsem byla docela překvapená, že barva vypadala zajímavě a už první vrstva docela kryla - ne však úplně. Po nanesení druhé vrstvy se krycí schopnost radikálně zlepšila (i když někdo může být zvyklý na ještě větší krytí) a nehty byly téměř jednolité.
Co se týče výdrže, tak pouze jedna vrstva nevydrží. Večer jsem nalakovala a druhý večer byly nehty ošumtělé a já poté zkusila lakovat dvěma vrstvami.
Yves Rocher Botanical Color Nail Polish 69. Bleu Céladon štětec

Ještě důležitá poznámka, která jistě potěší každou z vás, lak na nehty nezabarvuje váš nehet. Po odlakování nehtů, kdy jsem nepoužila podkladovou bázi můj nehet nebyl "namodralý" - to beru jako velký plus.
Yves Rocher Botanical Color Nail Polish 69. Bleu Céladon swatch


29. Rose Doux

Druhým odstínem byla jemná růžová. Takové nude odstíny se mi líbí i kvůli tomu, že jejich údržba je snadnější. Nejsou hned vidět drobné oděry na hranách nehtů a nemusím lak hned přelakovávat. Ale nejde jen o praktičnost, celkově jsou tyto nude odstíny povedené. Můžete si je vzít na sraz s kamarádkami, ale i do zaměstnání a nemusíte řešit, zda je odstín vhodný či nikoliv.
Co se týče krytí, tak tady je to opravdu nude odstín. První vrstva nekryje téměř vůbec a po druhé vrstvě nedosáhnete zdaleka stejného efektu jako u první vrstvy předchozího odstínu modré.

Osobně mi to tak nevadí. Tato nude růžová působí jako francouzská manikúra. Je decentní a dodá nehtu odstín a lesk.
Yves Rocher Botanical Color Nail Polish 29. Rose Doux štěteček

Výdrž laku je úctyhodná, protože jsem lakovala někdy v půlce týdne a další manikúru jsem dělala a z kraje týdne následujícího a i tak to nebylo nezbytně akutní. Světlý stín zkrátka a dobře snese více a jeho vzhled neničí ani drobné otřepení konců nehtů.
Yves Rocher Botanical Color Nail Polish 29. Rose Doux swatch

A jaký je můj koneční závěr? Laky jsou dobré, možná je škoda, že růžový odstín není tak krycí a sytý, jak by mohl být, za to sytost a extravaganci splňuje s přehledem lak modrý.

Výdrž (při dvou vrstvách) obou odstínů je úctyhodná. Vydrží i týden, což je pro mě zázrak. Většinou se mi stává, že při prvním použití mi nový lak vydrží dlouho, ale při dalším použití nevydrží, ale tady se mi to nestalo.

Pochválit musím i zasychání laku na nehtech. Lak je do minutky (ani ne) zaschlý a vy tak můžete své ruce velmi rychle zase používat. Samozřejmě, že nějakou chvíli je třeba trošičku ruce šetřit a neloupat hned pistácie :D, ale pak je vše dokonalé.

Velkým benefitem je fakt, že když se mi modrý odstín odloupl (nikoli barva, ale vrstva nehtu), tak stačilo jednou vrstvou celý nehet přebarvit a rozdíl se zacelil. To je neuvěřitelné, nehet se zacelil a zmizel i rozdíl ve výšce nehtu.

Počítejte však s tím, že lak z lahvičky rychleji ubývá.

Osobně si myslím, že zajímavým dalším odstínem by mohl být Pivoine, Rose Dalhia nebo také Baie Rose.

*Při recenzování jsme hodnotily produkty objektivně, podle vlastního názoru a zkušeností.
Děkujeme zastoupení Yves Rocher za poskytnutí produktů k recenzování a poskytnuté důvěry si velmi ceníme.

A jak zaujaly laky vás? Máte zkušenost s laky od Yves Rocher? :)

xx Kačka xx

6 comments:

  1. Maji dokonale odstíny a tyto dvě barvicky vypadají skvěle

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) děkuju za komentář :) samotná výdrž nás opravdu překvapila :)

      Delete
  2. Laky od Yves Rocher mám hodně ráda. Výdrž skvělá, barvičky nádherné, fajn balení. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě, to musíme souhlasit, výdrž je až překvapivá :)

      Delete
    2. Super, to jsme rady, take se nam hodne libi ;-)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)