4/30/2017

Yves Rocher brightening powder | Yves Rocher projasňující pudr

Krásný den♥

Před nedávnem nás oslovilo české zastoupení kosmetické značky Yves Rocher a my jsme měly tu možnost pár produktů si vybrat. Musím se přiznat, že nám udělalo velikou radost, že si taková známá kosmetická firma všimla malého blogu jako jsme my. Přiznávám se, že jsem dlouho chtěla vyzkoušet jejich dekorativní kosmetiku, která vypadá opravdu báječně. Dnes vám představím jeden produkt, který jsem si opravdu moc oblíbila. A tím bude Yves Rocher projasňující pudr.
YVES ROCHER projasňující pudr koupíte v kamenných obchodech a na e-shopu. Je k dostání ve čtyřech odstínech a cena za obsah 8g je 540 Kč.

Když jsem přemýšlela nad tím, jaké produkty si od této značky vyberu, volba padla na pudry. Jelikož mám velmi suchou pleť, která potřebuje rozjasnit, sáhla jsem právě po projasňujícím pudru, který by měl podle oficiálního popisu má zjemnit známky únavy, rozjasnit pleť a nakonec jí i sjednotit a vyhladit. Proto jsem na tento produkt z dekorativní kosmetiky byla opravdu zvědavá :)
Jako vždy začnu balením produktu. A hned na začátek musím říct, že je naprosto luxusní. Opravdu, luxusní. To uvidíte mimochodem na obrázku níže. Obal je jinak vyrobený z odolného plastu, který má zlatou barvu v lesklém provedení. Ano, je to trochu nepraktické (jde na něm vidět každý prst), ale i tak věřím, že vám udělá velkou radost. Otevírání je pak klasické a produkt jde otevřít jen do pravého úhlu. Slibuji vám, že tento kousek vám bude zaručeně zdobit vaší kosmetickou sbírku.
Navíc má v sobě i velké zrcátko, které skvěle využijete například při rychlém líčení ráno, ale na cesty se podle mě moc nehodí, protože je zbytečně moc velký kvůli tenkému štětečku, který zabírá téměř polovinu vnitřní části.
Co se týče už zmíněného štětečku, tak ten je takový průměrný, Neurazí ani nenadchne. Je plochý se stejně dlouhými štětinkami, které jsou ale hodně řídké, takže podle mě bude štětec použitelný na konturování nosu či na rozjasňovač. Já bych upřímně uvítala spíše variantu bez štětečku, kdy by byl produkt po celé vnitřní části pudru.
Tak a teď se společně podíváme na konzistenci pudru. Ta je hodně namletá a tak přirozeně trochu práší, ale není to nic, na co by nestačilo jemné oklepání štětce o balení. Hrozně mě překvapil výsledný efekt a musím přiznat, že jsem nic takového ještě nezkoušela. Po nanesení se vám vytvoří až photoshop efekt, který je naprosto dokonalý. Myslela jsem si původně, že toto dokáží jen pudry na velmi mastnou pleť, ale opak je pravdou. Stačí aplikovat na pleť opravdu málo, jemně poklepat a budete se na sebe dívat opravdu v úžasu. Nejsou znát žádné póry, řekla bych, že pudr i jemně kryje a vaše tvář (i když jí máte velmi suchou), bude vypadat úžasně. 

Nakonec musím zmínit i překrásný reliéf loga značky, který je v samotném pudru umístěný v pravém horní rohu. Bylo mě ho trochu líto, protože to vypadá krásně, ale když jsem ho chtěla testovat, nedá se opravdu nic dělat. Už jsem ho využila hodně krát a k mému překvapení je reliéf skoro neporušený. Což je peckovní.
Dlouho jsem váhala, jaký odstín si vybrat, když jsem teď v zimě největší bledulka všech dob, ale jelikož mám pleť světlou a do podtónu růžové, sáhla jsem nakonec po odstínu beige 100 tres clair. I když má pudr v názvu beige, je spíše do růžova a tak se bude naprosto pro tento typ pleti hodit. 
swatch vybraného odstínu - beige 100 tres clair
INCI projasňujícího pudru od Yves Rocher

A nakonec zmíním i výdrž produktu, Ta je taky více než nadpůrměrná až na ty části, kde jsou záhyby na obličeji. To znamená nos, strany nosu či brada. Někdy se začne dříve lesknou i čelo. Ale nebojte se, trochu předpudrovat stačí a budete mít opět skvělou a bezchybnou pleť.
Zde vám ukáži i líčení a z detailu i pleť, která je zapudrovaná právě tímto produktem od Yves Rocher:
oči: the Balm Bon Voyage vol. II paletka - stíny bienvenido, tervetuloa a welcome
pleť: makeup - Yves Rocher Zero Défault, (rose 100), 
                        pudr - Yves Rocher projasňující pudr (beige 100 tres clair)
                                      bronzer a tvářenkathe Balm Bon Voyage vol. II paletka (croeso, dobrodošli)
                                    rozjasňovač the Balm Bon Voyage vol. II paletka (kuwakaribisha)
rty: NYX liquid suede (kitten heels), Essence konturovací tužka (01 Ready for red)

Kdybych měla říci něco na závěr, určitě bych vám pudr všemi deseti prsty doporučila. S produktem se dobře pracuje, zakrývá drobné nedokonalosti a pleť opravdu rozjasňuje. Doporučuji ho zejména těm z vás, co mají sušší pleť a chtějí jí vrátit přirozený lesk a možná i něco málo na tváři zakrýt. Já jsem jedním slovem - nadšená! 

*Při recenzování jsme hodnotily produkty objektivně, podle vlastního názoru a zkušeností.
Děkujeme Yves Rocher za poskytnutí produktů k recenzi a poskytnuté důvěry si velmi ceníme.

A co vy? Bez jakého pudru si nedokážete představit svou každodenní rutinu? :)

xx Šárka xx

2 comments:

  1. Jejich balení je vždy perfektní! :) Produkt vypadá hodně dobře.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je opravdu úžasný a ano souhlasíme, balení mají překrásné :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)