4/20/2017

Yves Rocher Sexy Pulp mascara

Krásný den♥

výběr řasenky je vždy obtížná věc a chce to pár pokusů a čas, aby jste našli tu správnou, která vám bude vyhovovat. Před nedávnem nám přišel balíček od českého zastoupení Yves Rocher, v kterém byla i inovovaná oblíbená řasenka Sexy Pulp. A jak jsem s ní spokojena? To si přečtete v následujícící recenzi.
YVES ROCHER Sexy Pulp řasenka je k dostání v kamenných obchodech i na eshopu. Cena za obsah                                                                            9 ml je 385 Kč.

Podle oficiálního popisu na stránkách e-shopu má řasenka zaručit maximální objem řas a nabarvit tak jednotlivé řasy. Díky zkoseným vláknům, která řasenka vlastní, získávají řasy objem. Textura je navíc obohacena o karnaubský vosk, který řasy obalí a zahustí, aniž by je slepila či zatížila. Řasy tak zůstávají pružné a zároveň husté a objemné.
Účinnost řasenky necháme na později a nejdříve se podíváme na balení. To je provedené v klasickém obalu, jak jsme u řasenek zvyklé. Proto nečekejte žádné inovativní balení. Jinak co se týče designu, tak ten je provedený v duchu smyslnosti a rafinovanosti. Na což je opravdu nádhera se dívat.
Co se týče kartáčku, tak ten je opravdu velký a má stejně velké štětinky. Na to, že má řasenka větší kartáček, se řasenka dobře nanáší i na menší řasy ke koutku oka. Takže se nemusí bát ani ti z vás, co mají menší oko jako já, jde to i s větším kartáčkem :)
A jak si řasenka u mě vedla? Musím se přiznat, že hned po prvním vyzkoušení jsem z ní byla nadšená! Už při první aplikaci řasy krásně oddělí a vůbec je neslepuje. Navíc je opravdu dobře pigmentovaná a zabarví opravdu každou i tu nejmenší řasu na oku. Já si klasicky nanáším minimálně tři vrstvy pro maximální objem a délku, ale u této mě stačí pouze jedna až dvě. Výsledný efekt je opravdu velký objem bez slepených a krásně oddělených řas. Musím se dokonce přiznat, že konkuruje i mé oblíbené Maybelline Lash Sensational. Na rozdíl od ní ale řasy neslepuje.
Co ještě musím pochválit je to, že se dobře odličuje i odličovačem, který není na olejové bázi. Což je podle mě super. Navíc po celém dni jsou řasy narovnané, nepadají dolů tíhou řasenky a ani se nedrolí.

A co bych tedy řekla na závěr? I když je řasenka hodně individuální věc, doufám si tvrdit, že by mohla být vhodná pro jakékoliv řasy. Ať už je máte kratší či hustší, řasenka vytvoří opravdu velký objem, bez slepeného efektu.

*Při recenzování jsem hodnotila produkty objektivně, podle vlastního názoru a zkušeností. Děkuji Yves Rocher za poskytnutí produktů k recenzování a poskytnuté důvěry si velmi cením.

A co vy? Vyzkoušeli jste už nějakou řasenku od Yves Rocher? :)

xx Šárka xx

4 comments:

  1. Pěkná recenze. :) Vyzkoušela jsem starou verzi této řasenky a velká spokojenost. Řasy sice nejsou nějak závratně prodloužené, ale jsou hezky oddělené, zabarvené a docela i natočené. Líp to ovšem vypadá po použití kleštiček na řasy. Za plnou cenu bych si jí nekoupila. Ještě štěstí, že mi díky zákaznické kartě chodí slevy. :D Prostě patří k těm lepším.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O té staré verzi jsem taky slyšela, to je pravda :) Jojo, bez slevy to nejde :D

      Delete
  2. Řasenky od YR mám velice ráda, tahle vypadá také velmi dobře, jen co se mi moc nelíbí je právě ten kartáček.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem se ho také bála, ale je naprosto dokonalý ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)