5/15/2017

3 chutné sladké tipy na snídani/svačinu | Breakfast and snack tips

Hezký den krásky ♥

dnes, alespoň podle mě budu pokoušet vaše chuťové buňky. Nevím, jestli jsem to už nezmiňovala (když tak mi prosím promiňte), ale dříve v minulosti jsem si nedokázala představit, že bych snídala sladké jídlo. Já milovala opravdu vajíčka, sýry, šunku, pomazánky (to mám ráda i dodnes), ale nyní se doslova každé ráno těším na jogurt, ovesnou kaši, musli, cereálie, ovoce nebo oříšky. Pro mě se staly snídaně sladkým dezertem ;) A tak mi dovolte vám přestavit další variace, které si děláme k snídani.

Ovesné lupínky s jogurtem a mangem

První velmi lahodnou variací jsou ovesné lupínky od Semix, kterých už byla také řeč.

Dále jsem přidala bílý nízkotučný jogurt, který jsme si oblíbily v Albertu a nenechte se mýlit, i když je nízkotučný neobsahuje škroby. Je složen z mléka, mléčné bílkoviny a jogurtové kultury a přitom obsahuje na 100 g (41 kcal) pouze 0,1 g tuku (z toho 0,06 g nasycené mastné kyseliny), 4,1 g sacharidů, ale velkým benefitem je, že obsahuje 5,7 g bílkovin. No a kdo by se v tomto náhodou nedokázal orientovat, tak vězte, že nese logo Vím, co jím.
Nesmí chybět ovoce. Tentokrát jsem zvolila nakrájené mango, které je k dostání ve vaničce v obchodech Makro (teda já konkrétně ho tam nakupuji, ale netuším, zda je i jinde k dostání). Je absolutně vynikající. Je tvrdé, krásně křupe a přitom sladké, nikdy jsem nejedla lepší.

Nakonec dozdobuji lžičkou chia semínek a lžičkou Šmakouna pasty. Po tisící vám zde musím zaspamovat, že čokoládový je nej, chutný je i pomeranč a citron a konečně jsem měla tu čest ochutnat kokos, který snad nikde není, který je taky chutný, ale ostatní jsou chutnější.

Vynikající tvaroh s toustem

Další dobrůtkou, kterou jím spíše jako odpolední svačinku je tento tvaroh. Na to jak mi chutná je jeho příprava velmi snadná.

Vanička polotučného tvarohu (250 g), stejné množství ovoce (zde mražená lesní směs z Makra), 3 - 4 lžíce mléka a na jeden tvaroh vždy lžíce medu nebo sirupu to už je na vás.
Doporučuji u zmrazeného ovoce nechat ho rozmrazit, ale šťávu z něj do tvarohu nedávat (tu si nechte například jako zpestření do čaje).

Pak tvaroh natírám na opečený celozrnný toust a přidávám ještě jedno jablko.

Ovesná kaše s lesním ovocem

Opět další vynikající variace na ovesnou kaši. Ale pozor tentokrát jsem ji zkoušela uvařit zcela odlišným způsobem. Místo míchání na pánvi jsem ji uvařila pomocí mikrovlnné trouby Whirpool, která má v sobě už zabudovaný program "ovesná kaše". Super věcí je, že nemusíte řešit občasné napalovaní kaše a mléka v pánvi.
No a výslednou ovesnou kaši jsem ozdobila ještě výše zmíněným lesním ovocem, plátky mandlí, a strouhaným kokosem.
Doufám, že se vám tipy trošku líbily a pokud je budete také kuchtit, tak mi vědět například na instagramu nebo kdekoli jinde, ráda se podívám ;)

A jaké dobrůtky rády snídáte vy? :)

xx Kačka xx

2 comments:

  1. Ten tvaroh s toustom vyzerá skvelo, rovnako ako som si zamilovala aj ovsenú kašu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc ;) a je to opravdu chutné ;) vyzkoušej a napiš nám své dojmy ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)