5/04/2017

Alverde concealer 02 porcelain | Alverde korektor 02 porcelain

Krásný den kočky ♥

dnes vám přináším recenzi na přírodní korektor od Alverde, který jsem zatížila testováním a na který jsem byla opravdu zvědavá.
ALVERDE concealer 02 porcelain cena za obsah 8,5 ml je okolo 90 Kč.

Korektor mě opravdu lákal, protože jako u oční báze a make-upu, hledám stále přírodní verzi a navíc cenově dostupnou. Při návštěvě DM drogérie tak volba padla na tento produkt.
Začnu opět balením, které je stejné jako známe i u lesků na rty. Musím pochválit, že aplikace je neuvěřitelně pohodlná a na potřebné partie se nanáší korektor luxusně a v právě takovém množství, které potřebujete.
Konzistence produktu je sice tekutá, ale neteče a na obličeji působí jako pěna. Jednoduše řečeno si můžete představit konzistenci sušší řasenky (která se ovšem nedrolí).
Odstín, který jsem zakoupila, tedy 02 porcelain je krásně padnoucí. Je světlý a v tomto zimním období, kdy mám velmi světlou pleť, mi opravdu vyhovuje. Lze ho použít jak na make-up Alverde nebo i na make-up Rimmel či Yves Rocher. Prostě na jakýkoliv makeup.
Alverde concealer 02 porcelain složení - inci

Aqua | Glycine Soja Oil* | CI 77891 | Simmondsia Chinensis Seed Oil* | Butyrospermum Parkii Butter* | Alcohol* | Silica | Glyceryl Stearate Citrate | Glycerin | Palmitic Acid | Cetearyl Alcohol | Stearic Acid | Caprylic/Capric Triglyceride | Theobroma Cacao Seed Butter* | CI 77492 | Prunus Amygdalus Dulcis Oil* | Magnesium Stearate | Xanthan Gum | CI 77491 | CI 77499 | Hydrolyzed Silk | CI 75470 | Calendula Officinalis Flower Extract* | Tocopherol | Citric Acid | Helianthus Annuus Seed Oil | Maltodextrin | Cinnamic Acid | Magnesium Aluminum Silicate | Parfum** * ingredients from certified organic agriculture ** from natural essential oils (zdroj)
A jaké bylo testování? Jeho krycí schopnosti jsou jemné. Velmi ráda ho používám na kruhy pod očima i ve dnech, kdy moje pleť má oddech (bez žádného make-upu), díky tomu docílím jemného krytí. Je skvělý i na výše zmíněné make-upy, ale opravdu počítejte s menší krytím, jde spíše o projasnění a sjednocení pleti. Korektor se neslévá a nezalézá do vrásek.

No a jako takový tip ode mě. Tento korektor mám vyzkoušený jako skvělou bázi pod oční stíny.
Celkově tento produkt řadím mezi lepší i s ohledem, že je přírodního charakteru a oproti oční bázi od Alverde je hodně povedený. Doma ho vlastníme obě dvě a třetí balení má i naše mamka.

A jak se korektor líbí vám? Máte už s ním nějaké zkušenosti? :)

xxx Kačka xxx

2 comments:

  1. Zkušenost s tímto korektorem ještě nemám, ale docela jsi mě nalákala. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je opravdu jemny a spis dotonovava ;-) ale za vyzkouseni stoji :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)