5/29/2017

Alverde Intensive Repair Cream avocado | Alverde intenzivní denní krém s vůní avokáda pro velmi suchou pleť

Krásný začátek nového týdne♥

dnes bych vám chtěla představit něco, co mě bez řečí okolo, spasilo před mou suchou pletí, na kterou jsem opravdu hodně trpěla, zejména teď v přechodu zimy na jaro. Snad tři měsíce jsem neustále zkoušela nové krémy, séra či oleje, ale nic mi nedokázalo pomoci, jako tento Alverde intenzivní denní krém s vůní avokáda.
ALVERDE intenzivní denní krém s vůní avokáda pro velmi suchou pleť 50 ml za 79,90 Kč

A jak o nás má tento krasavec s avokádem pečovat? Krém v sobě obsahuje kromě účinných látek z avokáda i včelí vosk, lipidy a výtažky z heřmánku. Dále v krému o nás pečuje i glycerin pocházející z kontrolovaného biologického zemědělství, který hydratuje pokožku pleti.

Mimo jiné krém bojuje i s vráskami, které vznikají dehydratací pokožky. Pleť bude hebká a vrátí se ji elasticita. Mimo jiné je krém určen pro velmi suchou pleť - takže zbystřete všechny s tímto problémem.

Výbornou zprávou je i fakt, že se jedná o certifikovanou přírodní kosmetiku, která v sobě neobsahuje syntetické vonné, barvící ani konzervační látky. Také zde nenajdeme látky na bázi minerálních olejů. Dalším bonusem je původ surovin - z kontrolovaného biologického zemědělství. Krém prošel i dermatologickým testováním. Na balení také najdete logo NaTrue. Což je vždy příjemný benefit navíc ;)
Další, co bych vám chtěla představit, je balení produktu. Dříve, než se dostanete k samotnému krému, narazíte na papírovou krabičku, v kterém je krém přebalen. Nevím proč, ale já toto vždy ocením a připadá mi, že to samotný produkt poposune o level výše. Ale to jen tak na okraj. Jinak tedy, samotný obal krému je plastová tubička, podobná zubní pastě. Jediná věc, co mě trochu vadí je to, že víčko ne a ne těsnit. Prostě nejde dovřít a já si musím dát proto velký pozor, aby mi produkt nevytekl. Ale myslím si, že jsem si prostě koupila jen vadnější kus, kde bylo právě víčko poškozené...


A jak je na tom konzistence produktu? Musím přiznat, že mě opravdu dostala. Je opravdu hodně hutná, nejde ani pořádně vymáčknout z tubičky. Právě svojí konzistencí mi připomíná modrou klasickou Niveu z té plechové dózy. Na rozdíl od ní má benefit v tom, že má přírodní složení a neobsahuje hliníkové soli. Jinak, co se týče zabarvení produktu, tak to je lehce zabarvené do meruňkové. Jinak je krém bílý a má opravdu avokádovou parfemaci, která je pro toto ovoce typická.
Alverde intenzivní denní krém s vůní avokáda pro velmi suchou pleť swatch

Abych to déle neprodlužovala, s krémem jsem spokojená a to ne málo. Stačí ho opravdu malé množství nanést na hřbet ruky a poté vmasírovat do obličeje, dokud pleť nezčervená a rozhodně se můžete těšit na dlouhodobě vyživenou pokožku. Já trpím na suchá místa zejména na čele, bradě a u nosu a je jedno, jaké roční období je. Produkt je příjemný na pleti, nedráždí jí, jen ale počítejte s tím, že se hůře roztírá, právě jako už zmíněná klasická Nivea. Proto se vyzbrojte troškou trpělivosti, ale věřte, že výsledkem bude hebká, vláčná až lehce lepivá pleť plná hydratace.
Alverde intenzivní denní krém s vůní avokáda pro velmi suchou pleť složení inci

Jen bych chtěla na závěr říci, že s tímto avokádovým krémem od Alverde, jsem opravdu moc spokojená. Já vím, začínají už teplejší dny a tak vám takto hutný krém může připadat až moc těžký a nevhodný, ale nebojte se, na pleti není vůbec cítit a navíc jí ani nezatěžuje. Já ho miluji ráno, těsně před aplikací makeupu. Proto bude pro ty z vás, co mají velmi suchou pleť, vhodný i jako primer pod makeup. Za mě má Alverde opravdu palec na hoře a podle mě se tento mazlík vyrovná i dražším produktům.


A co vy? Jaký denní krém je váš nejoblíbenější? :)

xx Šárka xx

4 comments:

  1. Já denní krém používám od Ziaji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tak o něm jsme slyšely taky docela dost chvály :)

      Delete
  2. Tenhle avokádový krém je boží věc! Úplně jsem ho ale letošní zimu zazdila a teď mi přijde, že je na něj už moc teplo, jak je hutný. Na suchou pleť je to ale opravdický poklad. Jen trochu do chladnějších dnů :-)
    Bebe
    PS: jo a máte fantastické fotky, holky! :-)

    ReplyDelete
  3. nádherné fotky a super produkty :) ja mám teraz obľúbený Oriflame krém z rady EvenOut, ktorý je krásne rozjasňujúci :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)