5/13/2017

Alverde Rose Tinted highlighter | Alverde Rozjasňovač v kapkách

Krásný večer♥

milujete rozjasňovače? Já ano a vždy když na trh přijde nějaká novinka v podobě nového odstínu či provedení, hned jí musím jít ojuknout, abych o něco nepřišla :D Někdy si připadám jako disco koule, protože já tento tip produktů hrozně ráda vrstvím a kombinuji. Dnes vám představím jeden, který mě zaujal nejen svým odstínem, ale i aplikací. Řeč bude o Alverde rozjasňovači v kapkách.
Alverde Rose Tinted highlighter 10 ml za cca 90 Kč

Musím se přiznat, že jsem ještě nepřišla tekutým kosmetickým produktům celkově moc na chuť. Ale v této oblasti (jako v každé jiné), je potřeba se vzdělávat a překonávat obávané strašáky. A tak jsem se i já rozhodla, že něco zkusím. A jelikož mi došel můj oblíbený rozjasňovač z paletky od Gabrielly Salvete, rozhodla jsem se, že se podívám na nějaký ten tekutý a mé oko spočinulo právě na tomto od Alverde.
Tak a teď se společně přesuneme k balení produktu. To je skleněné v podobě lahvičky, kterou známe například od laků na nehty. V této se ale ukrývá ne štěteček, ale jemný aplikátor, kterým se produkt nanáší na tvář. Ten je velmi měkký a nabere tak optimální množství produktu na pleť.
Alverde Rose Tinted highlighter aplikátor nevypadá rozhodně špatně

A co odstín? Jaký jsem si nakonec vybrala? No na výběr moc nebylo, k dispozici je pouze jen jeden odstín a to rose tinted. Jedná se o opravdu zajímavý odstín v podobě slonovinové kosti, který obsahuje lehký narůžovělý sheen. Podle mě se bude skvěle hodit k porcelánové pleti, má totiž i ledový a studený podtón. Takže dvakrát hurá, žádná oranžáda :D
Alverde Rose Tinted highlighter swatch, odstín rose tinted

Ano, barvička je sice pěkná, ale co výdrž? Musím se přiznat, že mě překvapilo to, že i když je produkt v tekuté formě, vůbec se neslívá a drží dokonale na svém místě. Ano, je jasné, že během dne ztrácí na intenzitě, jak se pleť potí, ale i tak si myslím, že si daří naprosto skvěle. Navíc, co se mi něm líbí asi nejvíce je to, že se dá vrstvit a přitom se na požadovaném místě nevytvoří žádné skvrny či viditelné nánosy. Já ho pro příklad aplikuji tak, že aplikátorem ho nanesu na požadovaná místa (nos, lícní kosti, oblast horního rtu) a poté ho opatrně a jemně vklepu do tváře, aby působil přirozeněji :) Myslím si, že výsledný efekt vypadá opravdu skvěle a vaše pleť pak vypadá svěžeji a zdravěji.
A co bych řekla na závěr? Na to, že jsem tekutý produkt vyzkoušela poprvé, tak se musím pochválit, že jsem si nevybrala špatně. Je jasné, že zvýrazňuje nedokonalosti (jako každý rozjasňovač), ale myslím si, že není rozhodně k zahození. Má studenou barvu v tónu slonovinové kosti, hodí se ke všemu líčení a myslím si, že důstojně i vydrží. Proto, jestli jste milovníci těchto produktů, musíte ho mít rozhodně ve sbírce. Dodá vaší pleti totiž přirozený lesk a myslím si, že společně s řasenkou a tvářenkou bude tvořit skvělé trio pro rozjasněnější a zdravější pleť :)

Alverde Rose Tinted highlighter inci - složení

Ingredients: Aqua, Alcohol denat.*, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Vitis Vinifera Seed Oil, Mica, Potassium Cetyl Phosphate, Olea Europaea Fruit Oil*, Palmitic Acid, Stearic Acid, Hydrogenated Palm Glycerides, Butyrospermum Parkii Butter*, Isoamyl Laurate, Rubus Idaeus Seed Oil*, Ananas Sativus Fruit Extract*, Sodium Lactate, Xanthan Gum, Lactic Acid, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Coumarin**, Citral**, CI 77891, CI 75470, CI 77491 Bestandteile: gereinigtes Wasser, Alkohol*, Sojaöl*, pfl. Glycerin, Traubenkernöl, Glimmer, Kaliumcetylphosphat, Olivenöl*, Palmitinsäure, Stearinsäure, gehärtete Palmölglyceride, Sheabutter*, Fettsäureester, Himbeersamenöl*, Ananasextrakt*, Natriumlaktat, Xanthan, Milchsäure, Vitamin E, Sonnenblumenöl, Fettsäureester, Rosmarinblätterextrakt, Mischung äth. Öle**, äth. Ölinhaltsstoffe** mineralische und natürliche Farbstoffe *ingredients from certified organic agriculture /*aus kontrolliert biologischem Anbau **from natural essential oils / **natürliche ätherische Öle (zdroj)


A co vy? Jaké rozjasňovače máte nejraději? :)

xx Šárka xx

5 comments:

  1. Nádherné fotky :) Alverde som ešte neskúšala, ale po ich produktoch som sa už obzerala. Rozjasňovač raz za čas použijem, tento vyzerá skvelo, viac sa mi páčia tekuté, ako práškové rozjasňovače :)

    www.frenchstyle.eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme za pochvalu :) určitě ho zkus, není špatný ;)

      Delete
  2. Nevypadá tak špatně :)Já tekuté rozjasňovače ještě nezkoušela. :)

    ReplyDelete
  3. Poslední dobou mě rozjasňovače lákají a tento vypadá, že by mohl být skvělý. Děkuju za tip 😊

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)