5/21/2017

Bione cosmetics face and body peeling Cannabis| Bione cosmetics Pleťový peeling k intenzivní a hloubkové očistě obličeje a celého těla Cannabis

Krásný večer♥

je určitě zřejmé, že je potřeba vaší pleti dodat tak něco "navíc". Je potřeba jí nejen pravidelně krémovat, ale dopřát jí i peeling, aby se mohla rychleji zregenerovat a zbavit se tak odumřelé kůže. A jelikož je jaro a po zimě je potřeba pleť trochu obnovit, představím vám dnes peeling od Bione cosmetics s konopím.
Bione cosmetics Pleťový peeling k intenzivní a hloubkové očistě obličeje a celého těla Cannabis 200 g

Peeling je určený nejen pro pleť, ale i pro tělo, ale musím se přiznat, že jsem si ho koupila s úmyslem používat ho jen na obličej. Kdyby mě náhodou nevyhovoval, chtěla jsem ho "vypoužívat" na pokožku těla. Tak pojďme se společně na produkt od Bione podívat.
A jak nám má peeling posloužit? Se svým obsahem Cannabis intenzivně a hloubkově čistí pleť. Výsledným efektem je vyčištěná a jemná pokožka, která je zbavená nečistot, zbytku stínů, pudrů a líčidel.

Peeling se postará i o vaše odumřelé buňky a do hloubky vyčistí ucpané póry. Dalším benefitem je prokrvená pokožka.

Moc se mi líbí i fakt, že v obsahu ingrediencí nejsou ropné produkty, silikony, SLES, etoxyláty, parabeny a parfemace je použita bezalergenní. Proto se pak nemusíte bát zatížené pleti, což je vždy výhoda.

Tak a teď se přesuňme na hodnocení balení produktu. Jedná se o plastovou dózu, která svým designem neurazí ani nenadchne. Na druhou stranu díky přesnému popisu víte, po jakém produktu sáhnout a nemůžete se tak splést. Jediné, co bych vytkla je to, že s uzávěrem je potřeba mít trochu trpělivost. Malá zrníčka se do něho lehce dostanou a tak jde pak produkt hůře zavírat. Ale myslím si, že s troškou času to nebude žádný problém.
Bione cosmetics Pleťový peeling k intenzivní a hloubkové očistě obličeje a celého těla Cannabis inci - složení


A jak vypadá konzistence? Ta je našlehaná, v růžové barvě s malými zrníčky uvnitř. Stačí nanést na pleť opravdu malé množství a jemně vmasírovat do pleti. Výrobce doporučuje používat produkt jednou do týdne, s čímž souhlasím, protože se mi stalo, že po častějším použití byla pleť velmi vysušená a bez vláhy. Proto vám opravdu radím pokyny Bione dodržovat. :)

Jo a co vám musím napsat je to, že peeling překrásně voní, opravdu nádherně. Parfemací mi připomíná jahody se smetanou a s mátou navíc :) Je to prostě lahoda a škoda je, že peeling se prostě nedá sníst :D
A jak jsem s peelingem spokojená? Stejně jako s tím mentolovým od stejné značky, naprostá spokojenost. Produkt tedy používám jednou týdně, ve vaně, kdy ho po pěti minutách opláchnu napřed teplou a poté studenou vodou. Pleť je po něm krásně vyčištěná, ale i vysušená. A to platí hlavně pro majitelky sušší pleti. Proto je potřeba se pak namazat olejem. Moje pleť má nejraději kokosový a nebo ten meruňkový od Manufaktury.

A co vy? Na jaký peeling nedáte dopustit? :)

xx Šárka xx

8 comments:

  1. Na tuhle značku kosmetiky jsem se už taky dívala a docela mě zaujala. Zatím odolávám. Jinak já používám kávový peeling od Priody, který je taky super. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekujeme za tip ;-) jinak tento kousek je paradni, vyzkousej ;-)

      Delete
  2. Já mám také oblíbený kávový peeling od Priody, voní jako čerstvě uvařená káva a jako milovnice kokosu v něm jsou malé bílé kousky strouhaného kokosu :-) tento ale také nevypadá marně :-)
    All my cosmetics

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tak to zní lákavě, to se musíme podívat :)

      Delete
  3. Nějaký peeling na obličej sháním, ale moc se mi nechce objednávat z internetu, u nás mají jen vlasovou kosmetiku v Rossmannovi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě jak říkáš všude mají velmi okleštěný sortiment, nikde jsem nenašla širší výběr :( chjo a tak rády bychom se "pohrabaly" ve všem ;)

      Delete
  4. Tento peeling som si pred nejakým časom kúpila, a nedám naň dopustiť :) Je to snáď najlepší a najúčinnejší pleťový peeling ktorý som doteraz mala :)

    ReplyDelete
  5. Alternatively, the cannabis plant flowers may be finely sifted producing kief, a powder especially rich in the oil-glands or trichomes which contain the highest amounts of cannabinoids. Click here

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)