5/06/2017

GoodBye april 2017 | GoodBye za měsíc duben

Krásný den kočky ♥

čas plyne jako voda a máme tu další GoodBye za měsíc duben. Tentokrát máme ve spotřebováno plno zajímavých produktů, které vám rády představíme (teda už jen jejich zbytečky :D).

 Balea pěny do koupele (64 Kč) - my jsme si vybraly verze s levandulí a pomerančem a rozhodně jsme udělaly dobře! Pěna krásně voní, na plnou vanu stačí dvě víčka produktu a můžete se těšit na zasloužený relax. I když patříme mezi ty lidi, co si dopřávají vanu každý den, tak přesto pěna rychle neubývala. Kdybychom měly ohodnotit obě vůně - ta levandulová mě připadala lepší, byla více uvolňující. Na druhou stranu, ani ta s mátou a pomerančem nebyla k zahození, ale levandule byla prostě topka. Rozhodně se na ně běžte podívat do DM drogérií :)

 Mixa krém na ruce (65 Kč) - tento krém od Mixy nebyl vůbec špatný a myslím si, že rozhodně se vyplatí ho vyzkoušet. Tento konkrétní byl hodně hydratační a příjemně voněl. Takže, určitě ho nemáme naposledy.

Avon pěna do koupele, French Liliac (59 Kč) - my pěny od Avonu rozhodně milujeme a každou sezónu vyhlížíme další a další vůně. Toto byla parfemace šeříku, která ním připomínala jaro.

 L´occitane Neroli orchidé krém na tělo (vzorek) - asi před půl rokem jsem dostala vzoreček tohoto tělového krému od L´occitane s orchidejí a musím na rovinu říci, že jsem z něho zase tak nadšená nebyla. Není špatný, nepálí nic, ale řadím ho spíše do té průměrnější kategorie a v té najdete cenově dostupnější produkty se stejnou úrovní.

Naturalis tělové mléko Pean Deliate (69 Kč) - voňavé, jemně hydratující tělové mléko s vůní čokolády. To byla lahoda pro moje smysly. Na to, že se jednalo o mléko, přirovnala bych ho spíše k tělovému máslu. Hodně hydratoval a docela rychle se vstřebal. Za mě pecka.

 *Klorane balzám s granátovým jablkem pro prodloužení výdrže barvy (245 Kč) - jeden z našich oblíbenějších šampónů. Vlasy jsou po něm krásně hebké a vyživené. Navíc se nám na něm líbí, že vlasy jsou objemné, i když je šampón vyživující. Za nás rozhodně palec nahoru :)

Schwarzkopf Gliss Kur maska na vlasy (149 Kč) - jedna z nás si jí jeden čas kupovala na své zničené, teplem upravované vlasy a nemohla si jí vynachválit. Jestli jste si všimly, tak poslední dobou dbáme na to, aby naše pečující kosmetika byla z toho přírodního soudku a tak jsme tuto masku přestaly používat. Jestli z vás ale někdo složení neřeší a máte suché vlasy bez lesku, určitě jí zkuste, není špatná.

 L´oreal micelární gel pro odlíčení očí (120 Kč) - moc jsem se na tento micelární gel těšila, ale bohužel přišlo zklamání. Tento produkt vůbec neodličoval, pleť po něm byla napnutá a vysušená. Znovu si ho určitě nepořídím.

Bione Antakne pleťový peeling (75 Kč) - v poslední době jeden z našich nejoblíbenějších peelingů. Má se sice používat jen jednou krát týdně, ale byl oblíbencem i na každodenní využití. Pleť vyčistil, neštípal a výsledek byl opravdu vynikající. Aplikuje si krouživými pohyby, ale musíme se přiznat, že v oblastech nosu a brady jsme použily trochu i nehty. Problémové zóny byly opravdu vyčištěné a zároveň i hydratované.

Alverde krém na oči s mučenkou (120 Kč) - oční krém, který má velmi jemnou texturu, krásně se roztírá a vstřebává, ale já mám zkrátka problém, že mi po něm slzí během dne oči. Moc mě to mrzím protože jinak je na jedničku, ale i tak jsem ho doužívala na večerní péči ;)

 BH Cosmetics That´s Heart paletka (281 Kč) - co vám budu povídat - musely jsme ji obě mít (jak jinak - poslední dobou je to dost pravidlem :D u všeho). Pro mě ikonická paletka, kterou jsem chtěla, protože blogerku That´s Heart moc ráda sleduji a miluji její blogy. Škoda jen, že frekvence postování velmi zřídla. Jinak upřímně řečeno paletka je dost slabě pigmentovaná, což mě zklamalo, ale ani i když je ve spotřebováno, tak její obal nevyhodím ;)

Essence Make me Brow (79 Kč) - jeden z mých oblíbených gelů na fixaci obočí. Jasně, je barevný, takže by s ním šlo i nabarvit, ale co si budeme povídat, já mám opravdu málo chloupků, takže pro mě opravdu platí jen jako fixace. CO ale musím říct je to, že obočí opravdu zafixoval a to i tam, kde žádné chloupky nemám. Jediný problém vidím v tom, že produkt podle mě hodně ubývá.

Rimmel Wake me up řasenka (cca 150 Kč) - tyto řasenky nebyly špatné, ale jediný problém byl v tom, že hodně rychle vysychaly a navíc se po pár hodinách i obtiskávaly. Jinak ale vytvářely krásně tmavé řasy s velkým objemem.

NYX Micro brow pencil, chocolate (239 Kč) - sice je tento kousek vypotřebovaný, ale doma už se zkrášluji novým balením. Ano tato tužka je opravdu povedeným kouskem a zaujala mě tolik, že hned po vypotřebování jsem si koupila další balení. Doporučuji všem co jsou mega líné a chtějí doladit svoje obočí ;)

Uff a je to všechno. Dneska to bylo velmi rozmanité a přinesly jsem vám různé produkty různých značek. Doufáme, že jsme vás něčím naladily.

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupily jsme si ho samy

Jaký produkt se líbil vám? :) Koupili by jste si něco? :)

xx Šari & Kačka xxx

2 comments:

  1. Balea pěny vypadají rozhodně dobře. Jinak Gliss Kurr masku mám také akorát jinou verzi byla v nějakém časopisu, ale zatím jako dobré no :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme, pěny jsou povedené ;) a opravdu se nám líbily

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)