5/02/2017

In news april 2017 | In News za měsíc duben

Krásný večer kočky ♥

dnes se můžete těšit na článek, který je plný novinek, které jsme si pořídily za měsíc duben. Některé kousky jsou pořízené v rámci shopping fewer jiné nikoliv. Určitě se můžete těšit na Yves Rocher a Manufakturu spolu s Alverde, protože tyto značky patří momentálně k našim oblíbencům.

Už to nebudeme dále zdržovat a jdeme rovnou na to ;)
*Yves Rocher projasňující pudr (540 Kč) - tak tento pudr jsem si poslední dobou opravdu hodně oblíbila! Líbí se mi na něm, že i když je určený pro suchou pleť, tak je i jemně krycí, ale zároveň i nevysušuje. Určitě ho aktuálně řadím mezi nejlepší pudr, který jsem kdy za "kariéru" blogerky vyzkoušela. A to jsem si myslela, že na pudru není co zlepšovat.

*Yves Rocher báze pod oční stíny (289 Kč) - už hrozně dlouho hledám přírodní bázi pod oční stíny, která zřejmě neexistuje (zatím jsem ji nenašla), nicméně tato báze pod oční stíny je velmi podařeným kouskem, přírodní sice není stoprocentně, protože obsahuje nějaký ten silikon, ale líčení mi drží, oční víčko nezatěžuje a stačí ji opravdu hodně málo. Nyní jsem ve fázi testování, ale už teď vím, že jsem spokojená a na článek se můžete v budoucnu těšit.

*Alterra BB cream (89 Kč) - snaha najít přírodní produkt na obličej je u nás stále aktuální. Proto jsme při návštěvě Rossmannu sáhly do regálu s Alterrou pro toto BB. Přírodním "ideálem" je pro nás zatím Alverde make-up, o kterém jsme ji psaly, ale tento BB cream není taktéž špatnou volbou, zatím testujeme a článek se chystá.

*Yves Rocher Zéro Défault makeup (469 Kč) - sice tento produkt obsahuje hliníkové soli, ale když chceme mít na nějakou akci pohotoshoop pleť, sáhneme po tomto. Má sice dávkování, které není moc praktické, ale obsah za to rozhodně stojí. Kryje, ale zároveň nevysušuje i sušší pleť, což na něm opravdu milujeme.

*Yves Rocher štětec na kontury obličeje (250 Kč) - sice je štětec určený na konturování (asi krémové), ale já jsem si ho díky radě blogerky ILoveMakeup, oblíbila na korekci kruhů pod očima. Je opravdu hodně hustý, ale zároveň i jemný a oči nedráždí. Za mě ho rozhodně můžu doporučit.

Catrice Camouflage Cream (89 Kč) - moje asi už páté balení a myslím si, že nic nového už zkoušet nebudu. Zakryje moje modré a obrovské kruhy pod očima, ale na druhou stranu ani nevysušuje. Vydrží celý den a myslím si, že se lehce vyrovná i dražším produktům.

the Balm Meet Matte Trimony (1 090 Kč)  - produkty od the Balm nás vždy neskutečně lákaly a tak, když jsme na tuto paletku narazily v parfumérii Douglas, rozhodně musela být naše. Obsahuje pouze matné odstíny, ale to nám nevadí, protože jsme hledaly nějakou tu paletku na blendění stínů v ohybu. Některé stíny jsou skvěle pigmentované, některé méně, ale o tom až v recenzi. Zatím, po pár vyzkoušení, můžeme paletku Meet Matt Trimony určitě doporučit.

Alverde rozjasňovač (89 Kč) - sice jsem ho zkoušela jen párkrát, ale za sebe ho můžu doporučit. Je sice krémový, ale na tváři se po celém dni neslívá a navíc má i krásnou stříbrno-růžovou barvu, která bude skvělá pro bledulky. Jestli se někdy budete procházet DM drogérií, určitě se běžte na něho alespoň podívat.

Essence gel na obočí (54 Kč) - už asi moje druhé balení a zatím asi nejoblíbenější gel na obočí vůbec. Dokonce ho mám raději než Make Me Brow od stejné značky, protože podle mě vydrží déle jak výdrží, tak i obsahem. Obočí skvěle zafixuje a navíc je vhodný pro jakékoliv obočí - je totiž transparentní.

*Yves Rocher jumbo tužky (119 Kč) - tyto jumbo krasavice nás docela oslovily a nejvíce se nám líbily výrazné pastelové odstíny. Nej a top odstín je pro nás 08. Mousse Mat a neskutečně univerzálním kouskem pro nás je odstín 13. Cuivre Nacré. Můžeme je doporučit ;)

Manufaktura okurkový šampón (149 Kč) - po tom co jsem měla tu čest vyzkoušet sedmikráskovou řadu, tak jsem toužila vyzkoušet další šampon a volba padla na okurku. Musím přiznat, že co se týče parfemace, tak sedmikráska vede, protože je přírodnější a intenzivnější. Okurkovou řadu, ale netřeba zatracovat, protože se mi zdá, že vlasy se tomto šamponu o něco lépe rozčesávají. To jsem zatím prvotní dojmy a více opět v samostatném článku.

Manufaktura sůl do koupele s vůní růže (145 Kč) - testování sole do koupele necháváme rodičům, protože ti si testování patřičně vychutnávají a milují sole a oleje do koupelí. Sůl teprve půjde do testovací "zátěže", ale už teď víme, že krásně voní.

Alverde dvoufázový odličovač očí (89 Kč) - ráda zkouším nové odličovací produkty a tak jsem při návštěvě DM drogérie vyzkoušela koupit tento, od Alverde přírodní. Použila jsem ho bohužel jen dvakrát, protože strašně moc štípe v očích a ani neodličuje. Já ho do používám nakonec asi jako tonikum.

Manufaktura peelingové mýdlo s meruňkou (125 Kč) - mýdlo nás moc lákala, protože slibuje peeling těla a to se občas moc hodí. Krásně voní, ale má tendenci vysušovat tělo a je třeba posléze tělo trošičku hydratovat. Nicméně testování stále probíhá ;)

Alttera Hydro oční krém (89 Kč) - netřeba moc přestavovat, ti co nás sledují déle, tak vědí, že jistou spokojenosti a hydratace očního okolí je pro nás tento oční krém od Alterry. Navíc je to naše několikáté balení (už je nepočítáme).

Ebelin čistič štětců (89 Kč) - naše už asi milionté balení a pořád je skvělý a vyhovuje nám. Štětce myjeme i klasickým dezinfekčním mýdlem či baby šampónem, protože tento čistič jednotlivé štětiny docela vysušuje. Je dobrý na rychlo čištění nebo když líčíte kamarádku, ale každé čištění rozhodně ne.

Alverde krém na obličej s heřmánkem (75 Kč) - sice je to krém zakoupený pro mamču, ale jak jsme vám psaly několikrát, tak snese málo produktů na obličej a tak pokud bude vyhovovat jí, tak je to co říci a vám by to mělo pomoci, pokud máte podobné problémy. Článek bude určitě.

Alverde spray na ochranu vlasů (90 Kč) - další rodukt od Alverde, ze kterého mám smíšené pocity. Krásně voní, to ano, po citrusech, ale něco mi na něm nesedí. Připadá mi, že vlasy jsou po něm mastnější a splihlé. No nevím, dám mu šanci ještě jednou.

Yves Rocher Nutritive Vegetal tonikum (109 Kč) - tak z tohohle produktu jsem docela odvařená a stejně jako jsem psala u pudru od stejné značky - nevěřila bych, že člověk může být nadšený z něčeho tak podle mě jasného, jako je tonikum. Pleť krásně dočistí a navíc je po něm hydratovaná a vláčná. A to uvítají především takoví lidé jako jsem já - se sušší pletí.

DayTox maska na obličej (vzorek) - další vzoreček, který jsme dostaly v parfumérii Douglas. Maska není špatná, ale řekla bych, že je to takový průměr a za menší cenu se dá sehnat produkt stejné kvality. Ale vzorečku bylo na druhou stranu hodně a samotná maska neštípala. Jen bych čekala větší hydrataci ;)

Mia Halloween (vzorek) - vzoreček vůně jsme dostaly v parfumerii Douglas k paletce the Balm (viz. předešlý text) a dokonce jsme každá dostala svou.

Venus aqua pleťová plálýnková maska (50 Kč) -ještě jsme tuto masku z parfumérie Douglas nezkoušely, ale na plátýnkové masky jsme ujeté, takže jsme rády, že zkusíme i jinou značku. Doufáme, že bude super a bude vyhovovat.

To byly vesměs naše novinky v měsíci dubnu. Líbilo se vám něco? Láká vás některý produkt nebo už jste nějaký vyzkoušely? :)


Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
() cena produktu
- není li u produktu značka *, koupily jsem si ho samy

xx Šárka a Katka xx

2 comments:

  1. Camouflage korektor je mojou srdcovkou už riadne dlho :) No essence má presne ten istý, akurát lacnejší takže určite vyskúšaj :) A s Alverde mám podobný problém, všimla som si dve novinky a hneď som ich musela mať. Ide o odličovací olej a micelárnu vodu. Olej je celkom ok, akurát nie som spokojná s tým ako všetky oleje odličujú riasenku a micelárka - aj keď je skvelá, strašne ma štípe v očiach, a to sa mi doteraz ešte nestalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bohužel musíme souhlasit s tím štípáním v očích. :( U přírodní kosmetiky je to obzvlášť velká škoda.

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)