5/17/2017

Yves Rocher contour brush | Yves Rocher štětec na vykreslení kontur obličeje

Krásný den♥

musím se vám k něčemu přiznat! Mimo rtěnek a tvářenek miluju štětce na líčení. Jsem jimi poslední dobou opravdu posedlá. Ráda zkouším nové tvary, ale i zaručené klasiky, kterých není nikdy dost. Dnes vám představím jeden, který jsem dostala od českého zastoupení značky Yves Rocher. A tím bude štětec na vykreslení kontur obličeje.
Yves Rocher contour brush cca 250 Kč

Když jsem si měla vybrat produkty díky spolupráci s Yves Rocher, bylo mi jasné, že musím sáhnout po tomto na konturování, který jsem viděla u naší oblíbené blogerky I love Makeup. Stejně jako ona, i já ho využívám úplně na něco jiného, než na kontury, ale o tom se dozvíte níže, když si článek poctivě přečtete :)
Jak už název i oficiální popis napovídá, štětec je určen na vykreslení obličejových kontur. Ale nebyla bych to já, kdybych tyto kosmetické pomocníky nepoužívala na něco úplně jiného než na to, na co jsou určeny. Já prostě strašně ráda experimentuji a střídám štětce pro různé účely.

A abych to ze začátku moc neokecávala, vrhneme se rovnou na popis štětce. Štětec je sice díky svým hustým štětinkám určen primárně na konturování, ale já jsem si ho stejně jako I love Makeup, pořídila za účelem líčení s korektorem. V mnoha sadách najdete úplně jiné štětce na korektory, ale pro mě jsou opravdu hodně malé a musela bych se piplat s líčením nejmíň dvě hodiny, abych korektor detailně zapracovala. A to se s rychlo líčením ráno moc neslučuje. Jelikož mám i větší kruhy pod očima, které hrají mnoha barvami, potřebuji přeci jen kosmetického pomocníka s větší plochou na líčení. A tento je na opravdu dělaný.
Štětec je vzhledově jednoduchý, ale efektivně vyrobený. Má černou plastovou rukojeť se stříbrnými doplňky v podobě vyrytého loga na násadce a právě i rukojeti, která je na konci mírně zakulacená. Ještě, když se vrátím ke zpracování loga na násadce, opravdu mám ráda a preferuji, když je logo vyryté a ne natisknuté. I když může být kvalita tištění co sebevětší, stejně nápisy každodenním používáním štětce zmizí a vám to bude ve výsledku líto a zkazí to tak výsledný vzhled.
Yves Rocher contour brush logo

Kdybych měla popsat detailně chlup na štětci, tak ten je bezesporu umělý, ale za to velmi jemňoučký. Jednotlivé štětinky jsou různě zastřižené a tak má štětec zkosený tvar, díky kterému se jednoduše dostanete pod oblast očí, až k okolí slzného kanálku u nosu. Moc se mi na něm líbí, že jemnou kůži pod očima neškrábe ani nedře. Je navíc hodně hustý a tak jen pár tahy dokonale zpracujete korektor i v těch oblastech, jako jsou tváře, čelo či nos. Co se týče nosu, na ten moc korektor nenanáším, protože mám tuto oblast hodně vysušenou a nechci jí zbytečně zvýraznit. Ale to už se asi nebavíme o štětci, ale o mé sušenkové pleti :)
Yves Rocher contour brush přiblížení

Vidite? Nikde žádná mezírka. Štětec je dokonale hustý.

A co bych řekla na závěr? Do štětce jsem se naprosto zamilovala. Je sice vhodný na kontury, ale já ho preferuji spíše na korektor pod oči. Ano, konturování by štětec bezesporu zvládl, ale já ho raději využívám na aplikaci korektoru. Za mě je to jeden z nejoblíbenějších štětců, co doma mám.

*Při recenzování jsme hodnotily produkty objektivně, podle vlastního názoru a zkušeností.
Děkujeme Yves Rocher za poskytnutí produktů k recenzování a poskytnuté důvěry si velmi ceníme.

A co vy? Jaký štětec preferujete na aplikaci korektoru? :)

xx Šárka xx

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)