6/07/2017

Goodbye may 2017 | GoodBye za měsíc květen

Krásný den♥

je to neuvěřitelné, jak ten čas letí! Už je skoro polovina roku za námi, ale naštěstí nás léto teprve čeká. Dnes vám přinášíme přehled spotřebovaných produktů z rubriky GoodBye, tentokrát za měsíc květen. Dnešní díl bude tak trošku plný propadáků, ale nebojte se, najdou se i svaté grály.

Yves Rocher citlivý odličovač očí (149 Kč) - naprostá bomba! A to musím říci ihned takhle ze začátku. Krásně voní po chrpě, odličuje i vodolnější makeup a vůbec nedráždí oči. Navíc má přírodní složení a tak ho určitě u nás neuvidíte naposledy!

L´oreal micelární gel na odličování očí (142 Kč) - naproti předchozímu odličovači na oči od Yves Rocher, je tento od L´oreal pro mě naprostý propadák. Oční okolí dráždí a neporadí si ani s větší vrstvou řasenky. Rozhodně ho doporučit nemohu.
Alverde ultra sensitive krém na obličej (85 Kč) - Tento krém jsem koupily mamce, protože potřebovala něco nedráždivého na svou velmi citlivou pleť a krém prošel, nedráždil a hydratoval zároveň.

Alverde Q10 goji pleťový krém (85 Kč) - Tento krém mi velmi sedí a velmi dobře se na pleti roztírá. Běžně ho používám pod make up a je absolutně top. Dokonce mám už jeho druhé balení. Na recenzi se určitě těšte bude brzy.

Yves Rocher rozjasňující kúra proti vráskám (209 Kč) - Kúra po které jsem pokukovala, ale řekla jsem si, že zatím mám produkty na pleť, ale u poklady mi ještě jednou nabídla příjemná paní prodavačka a mé srdce to nedalo :D a neprohloupila jsem. Při dámském beauty spa dni, který jsme si s mamčou ve třech udělaly nám dokonale zakončila kúra péči o pleť. Snášenlivost 100 % i pro mamku a pleť hebká a svěží.
Essence pásky na obličej (49, 90 Kč) - Výborný pomocník na černé tečky, který jsme také využily pro náš holčičí beauty spa den ;). Vytáhne opravdu mnoho a na pleti je skoro necítíte. Jen se nám zdá, že při aplikaci má parfemaci po nikotinu a musí se opravdu hodně navlhčit obličej, aby pásky držely ;)

Labello máslo na rty s příchutí makadamového oříšku a vanilky (54 Kč) - pro mě to byl opravdový zázrak, co se regenerace rtů týče a navíc i krásně voněl. Já si ho už kupovat znovu nebudu, protože přeci jen se zaměřuji více na přírodní varianty. Takže pro ty z vás, co na toto nehledí a mají suché rty, rozhodně do něho jděte!
L´oreal Excellance Creme barva na vlasy, odstín 5.15 (120 Kč) - tuto řadu od L´oreal si kupuji neustále dokola, protože nejen, že vydrží skoro tři měsíce, ale moc se mi na ní líbí, že se vymývá stejnoměrně jako přeliv, takže nejdou vidět odrosty. Za mě objev v barvách na vlasy. Dejte si ale pozor, že výsledný efekt moc neodpovídá vzorkovníku podle krabičky.

L´oreal Infinium lak na vlasy (109 Kč) - nikdy bych si nepomyslela, že taková jednoduchá věc, jako je lak na vlasy, může být takový průser. Vlasy sice zafixuje, to je pravda, ale po hodině jsou v takovém stádiu, jako by jste je ani nenalakovali. Rozhodně doporučit nemohu...
L´oreal Elseve DouTotal Elixir (110 Kč) - sprej měl slibovat ochranu před teplem, ale tu podle mého názoru moc nesplnil. Jestli máte ale problémy s rozčesáváním a zkrocením své hřívy, rozhodně do tohoto jděte. Stačí malé množství a vlasy jsou ihned zkrocené. Jestli ho chcete zakoupit s úmyslem své vlasy ochránit, nemohu doporučit.

Yves Rocher I♥ My planet šampón pro zářivé vlasy (95 Kč) - Jako každý šampon od YR je i tento velmi povedený, už na něj také chystám recenzi a tam vám shrnu veškeré benefity. Velkým plusem, který zde ještě uvedu je, že nevysušuje a netvoří se mi lupy.
Tetesept relaxační koupel s květy pomeranče (126 Kč) - poslední dobou jsme si zamilovaly přidávám vždy nějaký kouzelný olejíček do vany, protože co by to bylo za koupel bez pořádného olejíčku plného hydratace. Poprvé v životě jsme zkusily tento relaxační od Teteseptu a musíme říct, že nás opravdu moc zaujal. Stačí ho opravdu málo a provoní celou koupelnu. Navíc je mastnější a tak není potřeba se po koupeli mazat. Takže rozhodně, za nás palec nahoru!

Mixa krém na tělo pro suchou pokožku (158 Kč) - zařadila bych ho spíše do takového průměru mezi tělovými mléky. Na druhou stranu, na to, že je určené pro sušší pokožku těla, moc nehydratuje. Tak nevím, mám z něj smíšené pocity. Ale jedno vím jistě - znovu si ho kupovat nebudu.
Balea deodorant s vůní manga (45 Kč) - neustále si tento deodorant kupujeme, protože nejen, že ho vyrábí v úžasných vůních, ale navíc, opravdu vydrží i větší pocení. Tento byl s vůní manga, který mi připomínal nastávající léto. Za mě svatý grál, který si budu kupovat stále dokola.

Kneipp sůl do koupele s vůní levandule (49 Kč) - rozhodně věc, kterou musíme mít znovu. Sůl dokonale provonila celou koupelnu a navíc i zbarvila vodu do světlé šeříkové fialové. 
Sally Hansen odlakovač na nehty (97 Kč) - za nás naprostá katastrofa. Koupily jsme si ho zejména proto, že byl hodně chválený, ale pro nás nebyl nic moc. Neodlakoval naprosto nic ani klasický lak. 

Balea podložky do balerín (45 Kč) - ani jsme netušily, že Balea něco takového prodává. Jedná se o polštářky v tělové barvě do bot, které vás tlačí na bocích choditel. 
Mia Halloween (tester) - Příjemná parfemace, kterou jsme dostaly k nákupu v Parfumerii Douglas. Moc se mi líbí a co na ní také miluji je fakt, že mě nedráždí ke kýchání a vydrží.

Dermacol Matt Control korektor (99 Kč)  - tento korektor jsme si oblíbily zejména pro korekci obočí. Dobře zakryje i nedokonalosti, ale na kruhy pod oči bych ho moc nedoporučovala.

Yves Rocher Sensitive Végétal hydratační zklidňující péče (tester) - pleť nedráždil, krásně jí hydratoval a navíc i příjemně voněl. Rozhodně přemýšlíme i nad klasickým balením.

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupily jsme si ho samy

A co vy? Zaujal vás nějaký produkt? A taky se u vás najde nějaká kosmetika, kterou by jste si v životě už nekoupili? :)

xx Šárka a Katka xx

8 comments:

  1. Budu muset konečně něco dalšího od YR vyzkoušet, mám vyzkoušené zatím jen šampony, sprcháče a rtěnku :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) určitě zkus, my jsme si tuto značku opravdu zamilovaly! :)

      Delete
  2. Od essence som mala tiež prúžky na nos a mne smrdeli ako dezinfekcia u lekára :D Teraz som skúšala čierne s aktívnym uhlím od Balei a tie boli účinkami rovnaké. Akurát zas trošku farbili :)

    Lavandula Diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D jojo, přesně jak píšeš, strašně smrděli :D jako nikotin

      Delete
  3. Mně to mléko Mixa naopak velmi vyhovovalo a to jsem atopik a mazala jsem s ním i dceru. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) opravdu? To jde vidět, že sto lidí, sto zkušeností ;) ale je dobře, že jsi s ním spokojená

      Delete
  4. Ultra sensitive krém od Alverde vyzerá celkom dobre :) Rovnako veľmi obľubujem aj deodoranty od Balei, sú super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme ;) krémy od Alverde nám celkově sedí a tento opravdu nedráždí ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)