6/19/2017

NYX Mosaic Blush | Mozaiková tvářenka od NYX

Krásný den♥

jestli jsem na něco vysazená a doslova i "ujetá", tak to je contouring obličeje. Miluju tu hru se světly a stíny, kdy můžete jen pár tahy zmenšit nos, velké čelo, či zvýraznit lícní kosti. Dnes bych vám chtěla představit jeden produkt, který mě zaujal a rozhodla jsem se, že ho zkusím i na konturování. Řeč bude o Mosaic Powder, tedy o mozaikové tvářence od NYX.
NYX Mosaic Powder 6,5 g za 94 Kč. Je k dispozici celkem ve třech odstínech.

Ráda experimentuji a jelikož mi docházel můj aktuální bronzer, koukala jsem se po jiném. Do oka mi na e-shopu notino.cz přišla tato tvářenka, která má odstín do hněda a tak jsem si řekla, proč jí nezkusit jako bronzer. A tak jsem jí na e-shopu hodila do košíku a byla jsem zvědavá, co mi přijde :)

Tak a už konec řečí na úvod a rovnou se přesuneme k balení produktu. To je celé plastové, ale na druhou stranu bytelné. Víčko je transparentní, takže je výhoda, že víte, na jaký odstín saháte. Skrz otevírání jde vidět struktura produktu, která je opravdu krásně mozaiková. Jinak se nebojte, balení je opravdu bytelné a jen tak se nerozbije (už se mi totiž stalo, že mi párkrát tvářenka spadla).
Tak a teď se společně podíváme na texturu produktu. Ta je sice tvrdě slisovaná, ale jemně namletá, takže se musíte bát, že by se tvářenka hůře nabírala na štětec. Navíc, jak už jsem zmiňovala, má krásnou strukturu v podobě mozaiky.
Jak už jsem psala výše v úvodu, tvářenku jsem si vybrala ve tmavším, hnědém odstínu, protože jsem si jí koupila se záměrem používat jí jako bronzer. Mám tedy barvičku 02 latté, která obsahuje jak světlé, pudrové odstíny, tak i ty do hněda v teplém i studeném podtónu. Ze začátku jsem se trochu bála, zda-li mě bude vyhovovat, ale opak byl pravdou, sedí mi tak akorát :)
NYX Mosaic Powder swatch

Abych vám řekla pravdu, s bronzerem jsem zprvu nebyla moc spokojená. Připadalo mi, že dost na pleti flekatí a špatně se roztírá. Ale pak jsem zkusila jiný štětec (konkrétně větší na pudr) a byla jsem spokojená. Musela jsem nabírat i menší množství produktu a výsledek nevypadal vůbec špatně. Vzhledem k tomu, že bronzer obsahuje různě barevné mozaiky,vytvoří přirozený a lehce opálený vzhled, který je teď žádoucí, pro tuto roční dobu.
NYX Mosaic Powder ukázka líčení

Já mám osobně ráda výraznější konturování (co můžete vidět na fotce výše) a tak ráda produkt na sebe vrstvím. Nebojte se, jde to, jen to chce trochu zkušenější ruku. Já si kromě lícních kostí konturuji  nos či lehce krk, aby vypadal výsledek sjednoceně.
NYX Mosaic Powder inci složení

A co bych řekla na závěr? Dalo mi sice nějaký čas a práci, než jsem se s bronzerem (chcete - li s tvářenkou) seznámila, ale ta práce rozhodně stojí za to. Podle mě se hodí pro všechny typy pleti a spíše pro ty z vás, co mají s líčením a celkově makeupem větší zkušenosti. Je to jeden z těch produktů. které rády vyzkoušíte, ale už váháte, zda - li si ho koupíte znovu. 


A co vy? Jste taky blázen do konturování jako já? :)

xx Šárka xx

6 comments:

  1. Já popravdě moc konturovat neumím, takže takové věci vynechávám, ale ráda bych se to naučila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Všechno je jen o cviku a o vybrání vhodného odstínu bronzeru :)

      Delete
  2. Konturování se mi líbí, ale já ho vůbec neumím. Jinak bronzer vypadá zajímavě. :-))
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trpělivost a cvik a neboj, není to zase tak těžké ;)

      Delete
  3. Ja si zase bez kontúrovania neviem predstaviť život :D :D Tento púder vyzerá fakt skvelo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taktéž ne, konturování miluju ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)