6/21/2017

Scholl Velvet smooth nail oil | Scholl Velvet smooth olej na nehty

Ahoj krásky♥

máte trápení s nehty? Určitě vše není ideální a netrápí vás jen pouhé záděry či suchá lůžka nehtů. Proto bych Vám chtěla dnes představit jeden produkt, který slouží na změkčení a celkovou hydrataci nehtového lůžka a jeho okolí. Řeč bude o Scholl Velvet smooth nehtovém oleji.
Scholl Velvet smooth nail oil 7,5 ml za 217 Kč

Už pár let mě trápí zarůstající nehet do kůže ze strany palce. Stalo se to při mé šikovnosti, kdy mě na palec u nohy spadlo těžké sklo. Od té doby se palec zdeformoval a mě skoro tři roky nezbývá nic jiného, než si nehet vystříhávat, aby znova nezarostl. Snad nemusím připomínat, že to není zrovna nejpříjemnější činnost. A doktor? Ne, děkuji, strhávání nehtu nechci...
Scholl Velvet smooth nail oil inci - složení

Co se mi na produktu od Scholl líbí, že má příjemné balení ve formě klasického laku na nehty. Jedná se o obal z čirého skla, u kterého přesně víte, kolik produktu vám ještě zbývá, což je fajn a já to tak preferuju. O značce Scholl jsem toho slyšela už hodně a proto jsem ráda, že jsem něco z jejich řady Velvet smooth vyzkoušela. Navíc je ještě celé balení změkčovače na nehty zabalené v papírovém přebalu a tak jednoduše víte, že máte opravdu nové a nenačaté balení - což je vždy výhoda :)
Scholl Velvet smooth nail oil štěteček

A teď k samotné konzistenci produktu. V lahvičce najdete olej čiré barvy, který má mastnou konzistenci, prostě takovou, kterou by jste čekaly od olejíčku. Po aplikaci olejíček pomalu zasychá, takže si určitě dejte pozor na to, aby jste si něco okolo sebe nezamastily.

Po několika aplikacích jsem čekala na kýžený výsledek, a to na změkčení nehtu u nohou. Bohužel se ale nedostavil. Nehty po něm byly zpevněné, vyživené, ale deformovaný prst se nezměkčil. COž je velká škoda, protože přesně to jsem potřebovala a přeci jen od značky jako je Scholl, čekala něco více.
A moje slova na závěr? Scholl Velvet smooth není špatný na vyživení nehtů, ale rozhodně nepočítejte s tím, že by se měl postižený nehet změkčit. Podle mě by produkt nebyl špatný ani jako base coat, těsně před nalakováním nehtů. Na to vám podle mě poslouží ale i levnější varianty z drogérie. Takže tentokrát za sebe musím říct, že tohle rozhodně nedoporučuju.

A co vy? Už jste zkoušely něco od Scholl? :)

xx Šárka xx

4 comments:

  1. Od Schollu som zatiaľ neskúšala nič, ale celkom sa mi páčia veci z ich starostlivosti o nohy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě taktéž zaujaly produkty na nohy, tak uvidíme ;)

      Delete
  2. Značku znám, ale nic jsem nezkoušela, já takové olejíčky a podobné věci vůbec nepoužívám.

    ReplyDelete
    Replies
    1. My moc také ne, koupily jsme si ho se záměrem, aby nám pomohl od zarůstajícího nehtu :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)