6/27/2017

Zoeva Rose Golden complete vol I.

Krásný den♥

dnes bych vám chtěla představit něco, co je pro mě tak trochu specialita a jsem ráda, že se se svou radostí mohu s vámi podělit. Vždycky jsem byla tak trochu "ulítlá" na štětce a sbírala nejrůznější druhy a tvary. Proto se i u mě projevil zájem vlastnit pár štětců od značky Zoeva. Konkrétně vám dnes představím sadu štětců Zoeva Rose Golden complete vol I.
ZOEVA rose golden complete set vol. I. se dají koupit na e-shopu Douglas. Cena za celou sadu štětců je 3 575 Kč.

Musím se přiznat, že když jsem si vybírala sadu, která by se mi líbila, tak to nebyl pro mě lehký úkol. Samozřejmě se mě líbily úplně všechny, ale to není možné a tak jsem asi týden měla dilema, jakou si objednat. Na jednu stranu jsem ale měla jasnou představu, jaké štětce by tam měly být. Zoeva je známá svými blending štětci a štětci na pudrové produkty a tak bylo jasné, že v sadě by měly být zrovna tyto. Nakonec jsem si tedy vybrala větší sadu, která obsahuje celkem patnáct štětců, z toho šest je velkých a zbytek je malých (na oči či rty).
Tak a dost bylo povídání na úvod, teď se společně podíváme na to, jak štětce přišly zabalené. No co vám budu povídat, naprosto luxusně. Sada obsahovala nejen samotné štětce, ale i kosmetickou taštičku a naprosto luxusní papírový přebal. Ten byl jednoduše provedený do černé barvy, spolu s rosegold nápisy. Při vybalování balíčku jsem nevěděla, kam se podívat dřív.
štětce a samotná taštička se ukrývají ještě v papírovém přebalu

Když jsem tedy papírový přebal otevřela, čekala tam na mě kosmetická taštička. Ta mě mile překvapila, protože je opravdu kvalitně provedená. Pevná, skladná a navíc obsahuje vevnitř ještě malou kapsičku, která bude dokonalá na malé nezbytnosti. Takže je jen pouze na vás, jak jí využijete. Jestli jako místo na schovávání štětců či jako kosmetickou taštičku, jako třeba já. Navíc se mi moc líbí, že detaily taštičky se skvěle doplňují s kovovými násadami od štětců. 

Jinak co se týče provedení štětců, tak rukojeť mají kovovou a v této sadě najdete jak štětce s taklonovým (jemným syntetickým) vláknem, tak i s kozím chlupem. Přeci jen se jedná o "živé" štětinky, které se přesně chovají tak, jako podobně ty naše. Jsou hrubější, ale nebojte se, není to nic hrozného, co by se nedalo vydržet. Jinak jsou ale štětce hodně jemné, husté a příjemné. Ještě co se týká rukojetí - byla jsem doteď zvyklá na ty delší a štíhlejší, zatímco Zoeva je mám silnější a kratší. Možná se to někomu zdá jako naprostá zbytečnost tohle řešit, ale mě přeci jen trochu dalo, než jsem si na ně zvykla :D Nebojte se ale kozího chlupu, jde o to, si na něj zvyknout :D
Zoeva sada rosegold štětců má v součásti balení i kosmetickou taštičku - je to krásný designový kousek, co myslíte?

taštička má uvnitř malou kapsičku

Už vás nebudu déle napínat a představím vám štětce pěkně zblízka. Nejdříve se podíváme na ty větší kousky, které jsou určeny na makeup tváře a obličeje.

103 Defined Buffer

Jedná se o štětec, který je primárně vhodný na nanášení makeupu. A je pravdou, že ho na něj také ráda používám. Je jemně zkosený a hustší, což je přesně to, co mám ráda. Díky zkosení se dostane přesně tam, kam má (včetně místa pod očima). Musím se přiznat, že se jedná o můj jeden z nejoblíbenějších štětců z celé řady. Obsahuje i zmíněná taklónová vlákna, která naberou přesně to množství produktu, které potřebujete.
defined buffer od Zoevy je hustý a střižený do šikma


 106 Powder

Další z úžasných štětců, které najdete v této sadě, je štětec určený na pudr. Je střižený do oblouku, je hustý a pudr se s ním opravdu dobře nanáší. Zachytí optimální množství produktu a co musím také napsat je to, že je opravdu heboučký jako králičí ocásek. Podle mě by byl skvělý i na konturování s pudrovými produkty.
štětec na pudr Powder je hustý se stejně střiženými štětinkami


109 Luxe Face Paint

Tentokrát se seznámíte se štětcem, který není úplně klasický, ale přesto se s ním můžete občas setkat. Jedná se o konturovací štětec, který je z kozího chlupu a je opravdu velmi jemný a příjemný na pleti. Co se týče tvaru. tak štětec má krátké, stejně střižené chlupy. Mě se na konturování tváře moc nehodí, protože já mám raději přirozený efekt, který tento kousek neudělá. Ale na rozjasňovač je podle mě peckovej. Na druhou stranu se ale musím přiznat, že není vůbec špatný na to, když si chcete vykonturovat nos, na to se dá taktéž použít. Jinak ale patří ke štětcům, které tolik nepoužívám.
štětec je vyrobený z kozího chlupu - jinak má stejně dlouhý chlup a je rovně střižený


112 Face Curve

Tak a teď vám ukáži štětec, který z celé sady používám nejméně. Jedná se o inovativní kousek na makeup, který má tvar do šipky a je střižený do kulata. Jak už jsem zmiňovala, je určený na makeup, ale já s ním spíše aplikuji krémové kontury, na to není špatný. Ale na druhou stranu je pak potřeba nanesené kontury rozmazat jiným štětcem či nejlépe beauty sponge. Myslím si, že na rozjasňovač by nebyl taktéž špatný. Kdyby bylo na mě, já bych ho v sadě mít ani nemusela.
inovativní štětec na makeup má zastřižení do šipky


127 Luxe Sheer Cheek

Další ze štětců, který se stal mým favoritem z této sady, je štětec na tvářenku. Je opět vyroben z kozího chlupu. Tentokrát je zastřizený do šikma a zároveň má kulatý tvar. Já ho na tvářenku opravdu miluju, nabere optimální množství produktu a vytváří přirozený efekt. Podle mě by nebyl špatný ani na zapudrování korektoru pod očima či na přirozený contouring obličeje.
štětec je opět vyroben z kozího chlupu a má zastřižený, kulatý tvar


129 Luxe Fan

Poslední štětec, který vám dnes představím, co se týče kousků na obličej, je tento Luxe Fan. Jedná se o druh štětce určeným nejen na "zametání" opadaných stínů, ale dá se použít i na rozjasňovač. Mě se na něm líbí, že je hustší než klasické fan štětce a opravdu jemný. Je opět vyrobený z kozího chlupu a já jsem si ho ho z celé sady nejvíce zamilovala!
Luxe Fan je hustší než ostatní kamarádi jeho druhu - je opět vyrobený z kozího chlupu


Tak a teď vám představím zbylých devět štětců, které jsou malé a jsou vhodné spíše na líčení očí či rtů.

142 Concealer Buffer

První ze série menších štětců je Concealer Buffer, tedy kousek, který je vhodný na aplikaci korektoru. Jelikož jsem ale majitelka velkých kruhů pod očima, je tento mrňous pro mě zbytečný. Já ho klasicky používám jako tužkový štětec na aplikaci stínů, když například se líčím do stylu smokey eyes. Jinak co se týče vzhledu samotného štětce, ten je hustý a stižený do kulata. Je tvrdší, ale mě to vůbec nevadí. Je zhotovený z taklónových vláken.
štětec je zastřižený do kulata


226 Smudger

Další štětec, který vám ukáži, je další ze štětců na aplikaci očních stínů. Tento je malý a rovně zastřižený. Já ho ráda používám na spodní linku na očích, ale není špatný ani na korekci a úpravu obočí. Podle mě ale bude skvěle sloužit i na oční gelovou linku.
226 smudger od Zoevy je skvělý i na korekci obočí


227 Luxe Definer

Tak a právě se nacházíme u kousku, který je skvělý na blending očních stínů. Opravdu jemně se s ním rozmazávají oční stíny. Má plochý a oválný tvar a je střižen do kulata. Jestli si ale oči nelíčíte, bude skvělý podle mě i na aplikaci rozjasňovače na menších místech na obličeji (horní ret, pod obočí). Na oficiálních stránkách jsem dokonce četla, že se jedná o jejich nejoblíbenější štětec. A teď už vím proč.
štětec je jemný a opravdu měkoučký


228 Luxe Crease

Další ze štětců na oči, který je určený pro blending. Tentokrát má na rozdíl od předchozího delší štětiny, které jsou zastřiženy do kulatého tvaru. Opravdu se s ním krásně blendí stíny v očním oblouku. Jestli se bojíte smokey eyes, rozhodně si pořiďte tento štětec a půjde vám to samo. Jinak opět obsahuje nejen umělá vlákna, ale i ta kozí.
štětec má dlouhá a jemná vlákna


230 Luxe Pencil

V sadě od Zoevy nesmí chybět ani tužkový štětec. Tento je skvělý na dotvarování oka. Je skvělý jak na cut crease, tak i na spodní linku či na rozjasnění do vnitřního koutku oka. Je skvěle kompaktní, akorát tak hustý a do špičky střižený. Podle mě bude i dobrý na rozmazání horní a spodní linku při líčení oka.
tužkový štětec od Zoevy zkrátka nemá chybu - je hustý a jemný


234 Luxe Smoky Shader

Dalším krasavcem ze sady je klasický štětec na aplikaci očních stínů. Skvěle se s ním líčí na střed víčka, ale je skvělý i na spodní linku, či na světlý stín pod obočí. Má krátce střižené štětiny do kulata a jemně a precizně se s ním pracuje. Opět se jedná o příměs kozího vlasu a syntetiky. 
štětec na aplikaci očních stínů má krátce střižené štětinky a je směsí kozího a syntetického vlasu


310 Spot Liner

Jediný štětec na rty, který v sadě od Zoevy najdete, je tento spot liner. On vlastně není primárně určen na rty, ale jakmile jsem ho viděla, nedokázala bych si představit, že může být i na něco jiného. Ve skutečnosti je podle oficiálního popisu vhodný na zhuštění linií řas linkou či očními stíny. Ale jak už jsem předesílala, já ho používám spíše na aplikaci rtěnky až na okraj rtů. Je opravdu drobný a precizní. Je vyrobený z taklonových vláken.
podle Zoevy se snad jedná o nejmenší štěteček na světě - jeho chlup je velký pouze 2mm



317 Wing Liner

Předposledním štětcem z celé řady, je kousek určený na aplikaci očních linek. Je jemný a zkosený a linka by se s ním dělala opravdu parádně. Já ho občas používám na obočí, protože tento typ štětců mám osobně nejraději. Linky jsem s ním zkoušela a musím říci, že na ty gelové je jako stvořený.
štětec má zkosený tvar a jeho štětinky jsou vyrobené z nylonu


322 Brow Line

A huráá, už jsme na konci. Poslední kousek, který bych vám chtěla dnes představit, je brow line, tedy jak už název vypovídá, jedná se o štěteček na obočí. Má zkosený tvar s krátkými vlasy. Abych řekla pravdu, stále se s ním učím obočí kreslit, protože jak už jsem psala, na obočí mám nejraději štětečky, které jsou určeny na aplikaci oční linky. Ale nic se nemá zatracovat a tak to neustále zkouším. Je opravdu precizní, nevynechá ani jeden chloupek na obočí. Nabere přesně tolik produktu, kolik potřebujete. 
brow line je určen na obočí a je vyrobený ze syntetických vláken


Tak a už jsem na samotném závěru. Já jsem s touto sadou od Zoevy opravdu spokojená a jsem ráda za každý kousek, který mám. V balení najdete jak klasické tvary, tak i ty speciálnější. Jasně, najdou se dva či tři kousky, které mám ráda méně, ale já na ně vždy najdu nějaké využití. Jestli jste kosmetičtí nadšenci, tak si rozhodně od Zoevy nějakou sadu pořiďte. Štětce jsou měkoučké, jemné a poddajné. Myslím si, že každému udělají radost - jak začátečníkovi, tak i milovníkovi kosmetiky.

A co vy? Vlastníte nějaké štětce od Zoevy? :)

xx Šárka xx

6 comments:

  1. Téda hodně výživný článek, štětce vypadají naprosto skvěle :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc :) jojo jsou skvělé, byl byl hřích nemít alespoň jeden doma ;)

      Delete
  2. presne tieto štetce som si kúpila ešte pred cca 2 rokmi a sú najlepšie! síce niektoré mám trošku iné, a napríklad taký strihnutý na makeup nemám, ale namiesto neho mám taký rovno strihaný, napriek tomu by som ich nemenila ani za nič :) nech sa ti s nimi pekne líči :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc :) jojo taky bych je nevyměnila, jak říkáš, dobře slouží a jsou super ;)

      Delete
  3. Zo Zoevy mám Rose Gold sadu a som z nej unesená, sú to najlepšie štetce pod slnkom :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)