7/07/2017

Alverde Quattro eyeshadow, Chocolate 37 | Alverde quattro očních stínů v odstínu Chocolate

Krásný den sedmikrásky ♥

dnes jsem si pro vás přichystala článek na oční quatro od Alverde, které mě už nějakou dobu dost lákalo a vždy, když jsem šla kolem stojanu, tak jsem váhala, zda koupit či nikoliv.
Alverde Quattro eyeshadow, Chocolate 37 4,4 g za cca 120 Kč  

Ke koupi mě hnala i zvědavost vyzkoušet přírodní dekorativní kosmetiku. Make-up hledáme se sestrou už pěkně dlouho, ale stíny jsme ještě nezkusily.

Obal paletky je krásně zelený a evokuje ve vás tu požadovanou přírodu. Líbí se mi, že je paletka malá a skladná. Má v sobě ukrytý i aplikátor, který jsem nezkoušela, protože je opravdu malý.

Víčko paletky je krásně průhledné a pokud vlastníte více jejich variací, tak se v nich neztratíte. Moc se mi líbí i to, že písmo na paletce nemá tendenci smývat se.
Konzistence stínů je do jisté míry krémová a jejich prášivost je malá, ale je zapotřebí štětec odklepávat. Určitě nemám stíny extrémně spadané pod očima. Asi největším plusem je pigmentace, která je naprosto geniální. Při testování v DM u testeru jsme se ségrou žasly nad pigmentací. Parfemace je jemně vanilková.
Alverde Quattro eyeshadow, Chocolate 37 swatch

Odstín 1 je světloučký a hodí se do vnitřního koutku oka nebo na partii pod obočím (pro rozjasnění) a je matný.

Odstín 2 je béžový, taktéž matný a já ho používám na celé pohyblivé víčko, jako podklad pro další líčení.

Odstín 3 je zlatavo-hnědý s obsahem nejvíce shimmeru s odleskem do zlaté.

Odstín 4 je ona zmíněná čokoláda s velmi malým množstvím shimmeru.


Inci - složení
Ingredients: Talc, Mica, Caprylic/Capric Triglyceride, Magnesium Stearate, Silica, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Glycine Soja Oil, Olea Europaea Fruit Oil*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Tocopherol, Bisabolol, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Tourmaline, Parfum**, [+/- CI 77891, CI 77742, CI 77499, CI 77492, CI 77491] Bestandteile: Talkum, Glimmer, Fettsäureester, Magnesiumstearat, Kieselsäure, Kamillenextrakt*, Jojobaöl*, Sojaöl, Olivenöl*, Sonnenblumenöl*, Vitamin E, Bisabolol, Vitamin E Acetat, Vitamin C Palmitat, Edelsteinpuder, Mischung ätherischer Öle**, mineralische Farbstoffe *ingredients from certified organic agriculture/*aus kontrolliert biologischem Anbau **from natural essential oils/**natürliche ätherische Öle (zdroj)

A fakta o paletce? Na stránkách dm drogerie se dozvíme, že snášenlivost paletky i pro uživatele kontaktních čoček je lékařsky ověřena. Příjemný faktem je, že paletka nese logo Vegan a NaTrue.
A jak probíhalo testování? Abych byla upřímná, tak to byla docela horská dráha.

První aplikaci jsem vyzkoušela obyčejně bez báze a jakéhokoliv podkladu. No nemusím vám ani říkat, že to byl děs. Stíny se slily ve vteřině. Takže ne, tudy cesta nevedla.

Dalším pokusem, ve kterém jsem viděla záchranu byla Alverde oční báze. Bázi jsem nenesla, zapudrovala světlým stínem a i tak nic moc efekt. Ani dopoledně stíny nepřežily. Navíc báze se divně drolí.

Pokusem tři byl podklad ve formě korektoru Avon Ideal flawless, se kterým stíny vydržely alespoň se zavřenýma očima do konce pracovní doby. Ale obsahuje tuším silikony atd. a těm jsem se chtěla vyhnout. Pokud bych používala tento podklad, tak si nemusím přírodní dekorativní kosmetiku kupovat. Takže co dál?

Posledním pokusem byl post na instagramu Svět podle Lu, kde jsme se dozvěděla, že perfektním podkladem je tužka na oči od Alverde Kajal Eyeliner u mě konkrétně v odstínu 07 Pearly white. Tužka je krémovitá a dobře se zapracovává. Hurá, s tužkou a jejím následným zapudrováním stíny vydržely nejlépe.

Ovšem jejich schopnost blendění není moc dobrá. Neříkám, že to nejde, ale chce to notnou dávku trpělivosti a času. Navíc i tak se mi zdá, že flekatí a na oku ve výsledku vypadají stíny stejně.
Alverde Quattro eyeshadow, Chocolate 37 ukázka líčení - s bází od Yves Rocher

Jedinou možnou využitelnost mají stíny s tužkou na oči od Alverde. I tak jsem zkrátka a dobře zklamaná a stíny bych si znovu nekoupila. Budu je dál zkoušet, ale mou natěšenost při koupi vystřídaly rozpaky. Alverde má ještě samostatné oční stíny, ty někdy snad vyzkouším, ale zatím jsem se zamilovala do jejich pečující kosmetiky.

A jak je to s Vámi? Znáte? Jste spokojené? :)

xx Kačka xx

10 comments:

  1. ty si sa teda s nimi natrápila :) ja mám od Alverde tiež radšej kozmetiku na starostlivosť, ako ich dekoratívku
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji ;) no jejich masky na obličej a na vlasy jsou více než vynikající ;)

      Delete
  2. Přemýšlela jsem, že bych si tuhle paletku koupila, obsahuje přesně ty barvičky, které miluju :) Ale potom, co jsem s přečetla tuto recenzi, tak se jim obloukem vyhnu :D

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. A přitom nevypadala tak špatně :( a přesně jak říkáš ty barvičky jsou povedené ;)

      Delete
  3. Tuhle značku moc nemusím, hlavně teda z dekorativní části. Z pečující pár produktů mám :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
    Replies
    1. No třeba make up jsme zkoušely a docela nás překvapil a teď testujeme další ;) tak uvidíme, ale stíny moc ne no :(

      Delete
  4. Tak to je drsný, že až na čtvrtý pokus za něco stojí. No mě jejich dekorativní kosmetika moc neláká, spíš mě lákají šampony apod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To teda, nechtěla jsem se jen tak snadno vzdát ;)

      Delete
  5. Ja som si ich chcela kúpiť tiež, ale ma pigmentácia až tak neoslovila. Ak dokázala by som z nej vytrieskať niečo poriadne, ale trvalo by mi to oveľa dlhšie ako s inými tieňmi, čo mám doma. Tak som ich nakoniec nekupovala.

    Lavandula Diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já do paletky vkládala docela naděje ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)