7/01/2017

GoodBye june 2017 | GoodBye za měsíc červen

Krásný den, kočky♥

je to šílené, ale je za námi půl roku, opravdu, červen už skončil. Někdy se samy divíme, jak ten čas rychle letí a člověk si to uvědomí hlavně v té době, kdy začne mít pojetí o času. (to pro nás znamená hlavně v dospělosti). No nic, nebudeme vás zdržovat naším filozofováním o čase, čeká na vás totiž další článek z naší pravidelné rubriky spotřebovaných produktů a to GoodBye.

Yves Rocher šampón pro růst vlasů (105 Kč) - šampón, který měl podpořit růst vlasů, ale nevšimly jsme si žádného výsledného efektu. Jinak ale vlasy dobře umyl.

Yves Rocher balzám na poškozené vlasy (95 Kč) - já jsem si tento balzám opravdu zamilovala a nejraději ho kombinuji se šampónem od stejné značky a řady. Vlasy krásně vyživí, hydratuje a zároveň je nemastí. Rozhodně můj svatý grál!

Dove Pure Care Dry oil šampón (119, 90 Kč) - nebyl to špatná šampón, vlasy po něm byly krásně hydratované, ale jediný problém mám s ním ten, že jak jsem přešla na přírodnější kosmetiku, dívám se po přírodnějších šampónech. Pro ty z vás, co se na složení nedívají, tak ho doporučuju všema deseti.

Nivea Long repair spray (79 Kč) - sprej nebyl špatný, ale problém byl v tom, že já jsem ho nedokázala nějak využít. Ok, mám olejíčky na vlasy a ochranu před teplem, ale abych si vlasy ještě stříkala a chránila před teplem, na to já nejsem. Našla jsem pro něho ale jedno využití - a to hned bezprostředně po umytí své hřívy. Nastříkala jsem ho na vlasy a ty se po něm opravdu dobře rozčesávaly. Ale znovu bych si ho nekoupila.

Avon pěna do koupele se šeříkem (69, 90 Kč) - občas si ho společně kupujeme, ale jak jsem psala výše, celá rodina přešla spíše na přírodnější pečující kosmetiku a tak byla tato pěna pro nás zatím poslední. Jinak produkt dělá příjemnou a velkou vanu a krásně voní.

Balea gel na holení Sun Tropic (45 Kč) - kupujeme neustále do kola. Stačí malé množství a hurá - máte oholeno přesně to, co potřebujete!

Yves Rocher sprchový gel Jardins Monde s vůní karamboly z Malajsie (79 Kč) - Tento sprchový gel byl velmi příjemný, nevysušoval, dobře pěnil a božsky voněl. Taky jste stejné jako my? Vždycky milujeme návštěvy Yves Rocher a ty jejich testery na vůně sprchových gelů ;) škoda, že nemají i pěny.

Manufaktura regenerační sůl do koupele s vůní růže (plné balení 149 Kč) - tak tato sůl byla naprosto boží! Krásně voněla, dobře se rozpouštěla a navíc obsahovala i usušené plátky růží, které byly příjemné a plavaly po hladině. Tomu říkám relax! Určitě nějaké sole od Manufaktury někdy vyzkoušejte.

Lilien odlakovač na nehty (49, 90 Kč) - kupujeme ho pořád do kola a nemůžeme si ho vynachválit. Dobře odlakuje i pískové laky a nijak agresivně nevoní. Za nás pecka.

Alverde olejíček do vany (součást sady z vánoční edice) - tento olejíček do vany byl z vánoční edice, takže vám nepovím, kolik stál. Ale nebyl drahý. Tento voněl po citrusech a stačilo ho opravdu málo. Navíc se po koupeli člověk nemusel mazat, protože je po něm krásně hebká pokožka těla.

Alverde tělové máslo Šípková Růženka (součást sady z vánoční edice) - dostala jsem ho od Kačky a muím říct, že naprostá pecka. Kdybych neměla ještě asi tunu tělových mlék, rozhodně bych si ještě nějaké pořídila. Celá sada byla pojmenovaná podle známých princezen a toto konkrétní máslo bylo se Šípkovou Růženkou.

Alterra Sensitive krém na obličej (do 100 Kč) - Jemný hydratační krém bez parfemace, který jistě pomůže každé velmi ultra citlivé pleti. Já už si ho znovu nekoupím, ale z důvodu, že si kupuji už produkty proti vráskám, ale jinak je povedený.

Alterra Sensitive krém na oči (89, 90 Kč) - Tak tady už netřeba mluvit, osvědčený zlatý grál.

Essence Pure Skin pásky na nos (49, 90 Kč) - Pásky jsou šikovné, ale v balení jsou pouze 3. Při aplikaci cítím parfemaci nikotinu, ale není mi to na obtíž, toho se bát nemusíte. Pásky nejsou špatné a do určité míry účinné, ale na druhou stranu mě na tolik neuchvátily, abych je kupovala pravidelně, ale někdy si je možná koupím znovu, to ano.

Venus scrub na tělo (50 Kč)  - Tak tady mi nezbývá než říci "A šupem do Douglas", protože tento scrub je špičkový. Jedno balení vyjde na 2 - 3 aplikace, podle toho jak jste náročné, ale já jsem získala v pohodě 3 aplikace. Scrup krásně voní a je neuvěřitelně hydratační plný olejů. Dostala jsem ho od ségrušky a musím ho mít znovu určitě. Tuším, že lze zakoupit i jeho velké balení. Opravdu se po ně poohlédněte.

Kneipp sůl do koupele svaly a klouby (46, 90 Kč) - Kneipp sůl do koupele jsme zkoušely poprvé v životě a musíme říct, že nás moc překvapila. Tato konkrétní byla na svaly a klouby a je pravda, že se po ní tělo uvolnilo. Rozhodně někdy zkusíme jiný druh.

Gabriella Salvete konturovací paletka (159 Kč) - I když na ni na internetu slyšíme negativa, že hodně práší a ubývá, tak s tím problémy nemáme. Já jsem hodně spokojená. Jeden z mála produktů, který je tak univerzální a zároveň neobyčejný. Tvářenka je famózní, bronzer se mi hodí jak v létě, tak v zimě a rozjasnovač? Toho stačí trošičku a hned se cítíte krásná a prozářená. Ano. Pokud si ho vezmu na cesty, tak se mi hodí ke každému líčení, jen u příliš výrazného vynechám rozjasňovač.

Catrice Camouflage Cream, 10 porcelain (89, 90 Kč) - nevím, co už mám vám k němu psát :D Můj nejoblíbenější korektor za pár korun, který skryje veškeré nedokonalosti a hlavně moje obří kruhy pod očima.

Essence Longlasting Lipliner, 08 Girl next door (49, 90 Kč) - skvělá konturovací tužka v mauve odstínu, který se hodil snad ke každé rtěnce. Akorát si dejte pozor na to, že je měkčí a tak se vám může stát, že se bude lámat. Jinak nemám tomuto produktu co vytknout.

Essence tužka na obočí, 05 soft blond (49, 90 Kč) - použila jsem jí jen párkrát, měla totiž hodně tvrdý hrot, který nevykresloval obočí tak, jak by měl. Znovu si ho nepořídím.

A co vy? Objevil se ve článku produkt, který jste samy vyzkoušely? :)

xx Šárka a Katka xx

8 comments:

  1. U té paletky od GS mi nevyhovuje tvářenka, nedodá mi žádnou barvu a je pro mě v podstatě jako rozjasňovač. Jinak je ale moc fajn :))
    BLOG EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyjo a my jsme s ní byly opravdu spokojené ;)

      Delete
  2. Yves Rocher má naprosto perfektní šampony a i sprcháče :)

    ReplyDelete
  3. kontúrovacia paletka od GS ma zaujala už dávnejšie, tak by som ju asi skúsila :) inak obdivujem, že ju dokážeš spotrebovať, pretože s tým mám ja veľký problém pri práškových produktoch :D
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme ;) paletka je opravdu univerzální a lze si u ní korigovat intenzitu ;) skrze vstvení

      Delete
  4. Čo sa týka pásikov od Essence, mne smrdia ako dezinfekcia v nemocnici, ale inak sú celkom fajn :)

    Lavandula Diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravda ;) je to takový zvláštní, jak nikotin nebo i ta desinfekce ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)