7/03/2017

In News june 2017 | In news za měsíc červen

Krásný den kočky ♥

uteklo to jako voda a máme tu zase nové novinky se kterými se s vámi chceme podělit. Na všechny se moc těšíme až je blíže prozkoumáme. Tak jdeme na to podívat se, co si pro nás nového měsíc červen přichystal :)

 Alverde hydratační krém s avokádem (79, 90 Kč) - náš objev poslední doby, který si kupujeme pořád do kola. Je sice hutnější, ale v létě ho mixujeme s tekutějšími krémy. Je to prostě skvělý krém  za pár korun, který je vhodný zejména pro sušší pleť.

Alverde denní krém s lupinou (79, 90 Kč) - Další testovaný objekt ze sekce krémů na pleť od milovaného Alverde. Tento s lupinou je opravdu hydratační a má bojovat s vráskami, tak uvidíme co testování přinese, ale jeho snášenlivost je bez problémů.

Yves Rocher odličovač+tonikum 2v1 (185 Kč) - tento produkt je od Yves Rocher inovovaná novinka a jsem zvědavá, jaký bude. Ještě jsem ho nezkoušela, ale rozhodně se můžete těšit na recenzi.

Yves Rocher Sérum  Végetal vyhlazující čistící tonikum (249 Kč) - Nebudu tvrdit, že mě ségra nenavnadila. Samozřejmě, že jo, protože Šari je průkopník. Stále při návštěvě kupuje tonika atd. a tak jsem si řekla, že to musím vyzkoušet taky :D - sestry no. A tak jsem sáhla po této krásné červené butelce a zatím jsem dost spokojená.

*Cannaderm Akné pleťová voda (171 Kč) a *Cannaderm ošetřující krém (216 Kč) - Toto kombo jsem dostaly na testování díky Blogerkam.cz a jsme za něj moc rády. Nechceme dopředu moc prozrazovat, ale zatím palec nahoru ;)

 Essence pásky na nos (49, 90 Kč) - Tvarem odlišné, ale jinak stejně povedené jako ty na bradu ;) určitě patří do kategorie účinné.

 *Yves Rocher koncetrované sprchové gely (119 Kč) - Gely, za které jsme moc rády a dostaly jsme je v rámci projektu s Yves Rocher #ActBeauty. Jsou opravdu koncentrovanější a pěnivější. No a opět netřeba zmiňovat božskou parfemaci, kterou Yves Rocher opravdu umí. Gely nevysušují a pokožka těla vám voní i po umytí.

 Alverde regenerační šampón (cestovní balení) - Klasický marketingový trik dát něco k pokladně zabral :D a při čekání ve frontě přistál tento šampon do košíku. Zatím mám za sebou pouze jednu aplikaci, ale není vůbec špatný. Určitě je mnohem lepší než ostatní co jsem od Alverde zkoušela.

 L´oreal Excellence Creme, odstín 4 (129 Kč) - tentokrát jsem zkusila jiný odstín, ale jinak žádnou jinou barvu nezkouším. Tuto jsem si opravdu zamilovala :) Vydrží necelé tři měsíce, rovnoměrně se vymývá jako přeliv a nejsou vidět odrosty.

 *Lirene CC cream (239 Kč) - Boží textura, boží nápad a ještě lepší přizpůsobení k pleti, kdybychom neměly svá "ale" ke složení, tak by nám přirostl k ruce i srdci. Poradí si se vším a jemně tónuje pleť, ale bez krytí taky není ;)

 Essence Make me brow (74, 90 Kč) - luxusní fixátor obočí z levnější cenové kategorie. Má skvěle malý štěteček který se dostane do všech míst v obočí.

Catrice Liquid Camouflage, 005 (89, 90 Kč) - opět můj svatý grál, co se korektorů týče. V drogérii jsem našla nový, světlejší tón, který jsem ihned přihodila do košíku, i když je léto. Jsem na něj zvědavá :)

Maybelline Lash Sensational Luscious řasenka (184 Kč) - ještě jsem jí neotevřela tak nevím. Ale počítám s tím, že bude minimálně tak dobrá, jako její sestřička klasická Sensational.

 Yves Rocher oční linky, noir  (229 Kč) - jsou skvělé, vydrží celý den a neobtiskují se, ale má to jedno velké ALE. Aplikátor je poměrně tvrdý a linka se s ním nepřesně kreslí. Je to škoda, protože si myslím, že by byly jinak opravdu luxusní.

NYX automatická tužka na obočí (113 Kč) - Velmi příjemná textura a snadná aplikace. Nemusí se škrabat a to je velký bonus. Vydrží celý den, ale ta barva mi nesedla, protože působí dorezava, nicméně na léto ji spotřebuji ;)

Yves Rocher tužka na obočí, chatain (155 Kč) - Po dvou pokusech s NYX jsem chtěla i jinou značku a volba padla na Yves Rocher a víte co mi stalo? Doma jsem si uvědomila, že se musí ořezávat :( to je za mě trošku mínus a moje hloupost, nicméně jsem nadšená. Krásně maluje, drží a má moc povedený kartáček na rozčesávání. Musím se "pochlapit" a začít svou kosmetiku ořezávat :D ;)
*Takto označené produkty jsme dostaly k recenzi, ale to rozhodně nemění vliv našeho výsledného hodnocení.

A co vy? Co zajímavého jste si pořídily minulý měsíc? :)

xx Šárka a Kačka xx

6 comments:

  1. Yves Rocher tam chystám si něco objednat po dlouhé době! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj mají opravdu zajímavé věcičky ;)

      Delete
  2. Nejvíce mě zaujaly výrobky od značky Yves Rocher. Aktuálně mám doma ale od YR hodně výrobků, které jsem ještě ani neotevřela, takže nákup určitě neplánuji.
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jaké doma máš? V péči o čištění pleti je YR fakt super :)

      Delete
  3. Mňa v poslednej dobe láka značka Cannaderm, keďže viem že konopné produkty sú pre problematickú pleť skvelé :) A Nutri-care starostlivosť o vlasy od Alverde milujem, verím že ti bude vyhovovať :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) děkujeme, je pravda, že tato řada je skvělá ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)