7/15/2017

NYX Glam Luxe Aqua Liner | Třpytivé černé linky od NYX

Krásnou sobotu♥

musím se přiznat, že jsem v poslední době propadla nejrůznějším linkám a to jsem si původně myslela, že zrovna linky nejsou nic pro mě. Mám totiž menší oko a tak při líčení tímto druhem produktu si připadám, že ho mám snad ještě opticky menší. Dala jsem linkám ještě jednu šanci a to v podobě tekutých linek od NYX Glam Luxe Aqua.
Na úvod bych jen chtěla ve zkratce napsat, že se jedná o sérii třpytivých linek, které seženete opravdu v různých odstínech. U mě přistála černá a jsem za to jsem opravdu ráda, protože přeci jen, tento odstín se hodí k většině líčení, která si dělám. No nic, to by bylo na začátek, teď se společně podíváme na balení produktu.

Balení bych popsala jako klasické, prostě přesně takové, na jaké jsem u linek zvyklá. Mě se na obalu hlavně líbí to, že odpovídá přesně zvolenému odstínu produktu. Je totiž černý s velkými stříbrnými třpytky, které napovídají, jaký produkt asi bude. Nesmíme zapomenout ani na praktické víčko, které je těsné a produkt nevyschne. Uvnitř se ukrývá samotný aplikátor.
A co struktura linek? Jaká vůbec je? Tak ta je samo sebou tekutá, ale ne tak moc, aby se s ní nedalo manipulovat. Produkt je jinak svou povahou spíše lesklý, se znatelnými stříbrnými třpytkami, které vyniknou až po samotném uschnutí nalíčené vrstvy linek. Musím říct, že mě se to opravdu líbí, protože samotný makeup se tím oživí a dodá makeupu "něco navíc."
Co se týče tedy již zmiňovaného aplikátoru, tak ten bych přirovnala ke štětečku s delšími chlupy. Je sice tenký, ale za to ultra jemný, z toho jsem byla opravdu překvapená! Na první pohled jsme s totiž naprosto sedly a pracuje se mi s ním opravdu dobře. Nabere optimální množství produktu a je přesný a nedělá kostrbatou linku, což je vždy tak trochu nežádoucí. Jestli je totiž něco, v čem nevynikám, tak je to zcela jistě líčení linek. Proto mě bylo líto, když jsem Glam Luxe linky spotřebovala, protože mi pak připadal každý štěteček u jiných linek naprosto tvrdý a nepoužitelný.
Jak už jsem avizovala, ke mně se dostal černý odstín black with glitter. K dostání ale není jen černý odstín, ale celkově úžasných devět odstínů, od pastelově růžové po smaragdově zelené. Podle mě si tak vybere opravdu každý, ať už zarytý milovník klasických linek či nějaký crazy člověk, který miluje barvy.
INCI

swatch NYX Aqua Luxe v odstínu black with glitter

detail linek od NYX Aqua Luxe

Samotná výdrž je na tom skvěle, linky bez mrknutí oka vydrží celý den. Jsou navíc voděodolné a tak budou vhodné na den u vody či pomocníci v horku, když se přeci jen trochu potíme. Musím řict, že i samotné třpytky z linek neopadávají a tak se nemusíte bát, že by jste se někde leskly, či vypadali neupraveně.

Ukázka líčení s tekutými linkami  NYX Glam Luxe Aqua:
oči:  linky - NYX Glam Luxe Aqua, black with glitter
obočí -  Freedom eyebrow pomade, ash brown
pleť: Rimmel Match Perfection, Ivory a Manufaktura BB cream, medium dark
                        pudr - NYX HD Powder, transparent
                                      bronzer, tvářenka a rozjasňovač - The Manizer Sisters
konturovací pudr - NYX Mosaic blush, 02 latté
                             rty: Avon Colortrend (bohužel si nepamatuji odstín)

Já na závěr musím napsat, že jsem s linkami pravdu spokojená. Nikde se neobtiskují, vydrží skvěle celý den a navíc obsahují zajímavý bonus v podobě stříbrných třpytek. Já si určitě brousím zuby na další odstíny a těším se, až je zkusím :)

A co vy a linky? Jaké jsou vaše oblíbené? :)

xx Šárka xx

3 comments:

  1. Vyzerá veľmi zaujímavo :) Ja najradšej nosím klasiku - čierne matné :)

    ReplyDelete
  2. Najlepšia linka akú som kedy mala bola od Urban Decay, no práve teraz je môj miláčik gélová linka od Maybelline. :)

    AN Beauty Blog

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)