7/31/2017

NYX HD Finishing powder

Krásný den♥

dnes bych se s vámi ráda podívala na jeden kosmetický produkt z dekorativky, který mě dlouhou dobu neskutečně lákal. Jedná se totiž o svatý grál hodně blogerek a kosmetických nadšenkyň a i já (s malým zpožděním) jsem ho musela otestovat. A když mě došel můj oblíbený pudr od Yves Rocher, byla volba jasná. V košíku mi proto přistál NYX HD finishing powder.
NYX HD finishng powder 8g za 269 Kč

Musím se přiznat, že občas mě zkouší testovat věci, které si většina lidí chválí a vždycky mě zajímá, jestli s daným produktem budu stejně spokojená, jako daná uživatelka. No, nicméně, pojďme se podívat společně na to, jak si stál HD pudr u mě.

Nejdříve se ale podíváme na to, jak vypadá balení produktu. To je sice klasické, které můžeme vidět u každého pudru, ale s tím rozdílem, že tentokrát je obal provedený v bytelnějším a tvrdíš pudru. Víčko je zaklapávající a transparentní, takže jednoduše víte, klik produktu vám ještě zbývá. Což je fajn věc, protože víte, kdy si dojít pro další kousek. Jinak je design jednoduchý a myslím si, že i dostačující.
NYX HD powder - INCI

A jaká je textura HD pudru od NYX? Musím říct, že velmi jemně namletá. Proto počítejte s tím, že produkt více práší, ale není to nic špatného, co by nespravilo jemné oklepání štětcem. Což je velmi důležité tento krok udělat, aby jste pak neměli na obličeji pocit, že na vás někdo poprášil moukou.
Na výběr je celkem ze tří odstínů, které mají buď maskovací efekt či krycí. Já jsem si vybrala ten klasický bílý, v odstínu transparent, který je opravdu bílý. Většinou se mi stávalo, že i když měl tento název měl být neviditelný a neutrální, tak stejně byl nažloutlý nebo smetanový. S tímto se mi to naštěstí nestalo. Jinak kdyby vás zajímala pigmentace, tak ta je taková lepší střední a tak se nemusíte bát, že výsledný efekt by byl moc bílý a nepřirozený.
NYX HD finishng powder detail

NYX HD finishng powder swatch

A jaký byl podle mě výsledný efekt pudru? Musím říct, že jsem od něho nic moc nečekala, protože přeci je to jen pudr a já, jako majitelka sušší pleti jsem od něho moc neočekávala. Opak byl ale pravdou, když jsem zjistila, že jsem se začala na T-zóně lesknout až po čtyřech hodinách. Což je u mě zázrak, protože já používám mastnější krém, právě kvůli vlastnostem mé pokožky. Navíc ho je potřeba nanést opravdu málo, protože se skvěle nanáší. Zdálo se mi, že dělá i hezčí a uhlazenější fotoshop pleť než ostatní pudry například z drogérie. 

Na závěr bych jen chtěla ve zkratce říct pár slov. Podle mě bude produkt vhodný jak na sušší, tak na mastnější pleť. Navíc má příjemný benefit v podobě své barvy, takže bude sedět naprosto veškerému barevnému spektru vašeho obličeje. Je ho potřeba malé množství a obličej sjednotí a částečně i zamaskuje. Za mě má NYX za tento produkt palec nahoru! :)


A co vy? Jaký je váš oblíbený pudr? :)

xx Šárka xx

7 comments:

  1. HD produkt jsem zatím nikdy nezkoušela, ale tento pudr vypadá velice zajímavě. Já mám nejraději pudr od Avonu a teď nově od Rimmel 25h :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  2. Já hledám nějaký transparentní pudr, takže díky za tip :))

    ReplyDelete
  3. Ja si už dlhé roky kupujem Stay Matte od Rimmelu, ale musím uznať že tento sa mi veľmi zapáčil :)

    ReplyDelete
  4. Super recenzia :) ja po tomto produkte pokukujem už veľmi dlho. A vyzerá to tak, že na narodeniny si urobím radosť :) Mám ich síce až v októbri, ale to nevadí :D
    World of Nicol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě ho zkus, je úžasný a stačí ho opravdu málo ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)