7/05/2017

Yves Rocher Eye liner Couleurs nature | Yves Rocher Oční linky

Krásný sváteční den, kočky♥

hned na úvod bych se s vámi chtěla s něčím podělit - jestli je něco, s čím v kosmetice bojuji, rozhodně je to líčení linek. Ano, jedna strana se mi vždy povede, ale ta druhá vždy (jako by schválně) se rozmaže či vypadá úplně jinak. Musím se přiznat, že tyto vody nemám ještě úplně probádané, ale vím, že k dokonalosti linek, musíte mít i dobré linky, se kterými půjde aplikace úplně sama. Dnes bych vám chtěla tedy jedny představit a to konkrétně Yves Rocher Eye liner Couleurs nature.
Yves Rocher Eye liner Couleurs nature 02 Noir 2,5 ml za 229 Kč

A jaké linky mají tedy být°°? S linkami máte docílit dokonalého vykreslení a zvýraznění pohledu. Oční linky mají také dobře a rychle zasychat a mají mít dobrou výdrž. K práci vám pomáhá jemný aplikátor, který má docílit přesné, intenzivní linky, kterou požadujete.

Tak se pojďme tedy společně podívat, jak jsem byla s linkami spokojená.
Jako první věc, na kterou jste u každé recenze zvyklé, je popsání balení produktu. To je asi to nejklasičtější, jaké můžete u tohoto druhu dekorativní kosmetiky znát. Jedná se o plastový obal, který je celý černý a má konkávní tvar, který se na samém vrcholu víčka zužuje. Uvnitř víčka se ukrývá aplikátor, který směřuje do šipky. Je docela tvrdý a musím se přiznat, že to opravdu hodně. Linka se s ním špatně kreslí, je kostrbatá a nepřesná. To je ale bohužel pro mě mínus, protože pro dokonalou aplikaci je rozhodně stěžejní tvrdost štětečku.

Yves Rocher Eye liner Couleurs nature složení inci

Ingredients: aqua/water/eau, propylene glycol, pentylene glycol, ethylhexylglycerin, oleyl alcohol, magnesium aluminum silicate, methylparaben, phenoxyethanol, stearic acid, glyceryl stearate, hectorite, xanthan gum, cellulose, citric acid, sodium hydroxide, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, tocopherol [+/- (may contain/peut contenir) mica, tin oxide, ci 77007 (ultramarines), ci 77288 (chromium oxide greens), ci 77491/ci 77492/ci 77499 (iron oxides), ci 77510 (ferric ferrocyanide), ci 77891 (titanium dioxide)] (zdroj)

Yves Rocher Eye liner Couleurs nature 02 Noir aplikátor

Co se týká struktury linek, tak ta je samozřejmě tekutá a barva závisí na zvoleném odstínu. Linky nezasychají do matna, ale jsou lesklé a bez zřetelných třpytek či shimmeru. Já jsem si zvolila odstín 02 Noir, který je temně černý. Na výběr máte celkem ze šesti odstínů - od černé až po zelenou. 
Yves Rocher Eye liner Couleurs nature 02 Noir swatch

Jinak co ale musím vychválit je výdrž produktu. Zkoušela jsem je v zátěžové situaci, kdy bylo venku horko a na oku jsem neměla žádný primer či korektor a vedly si opravdu dobře. Nikde se neobtiskly ani během dne neztrácely na intenzitě. I když nejsou voděodolné, vydrží celý den i ve stížených podmínkách.
Yves Rocher Eye liner Couleurs nature 02 Noir detail linky

Ukázka líčení s tekutými linkami  Eye liner Couleurs nature:
oči:  linkyYves Rocher Eye liner Couleurs nature, 02 noire
obočí -  Freedom eyebrow pomade, ash brown
                        pudr - Yves Rocher projasňující pudr, beige 100 tres clair
                                      bronzer, tvářenka a rozjasňovač - The Manizer Sisters
konturovací pudr - NYX Mosaic blush, 02 latté
                             rty: Rimmel Lasting Finish Kate, odstín 12

Kdybych měla říct něco na závěr, tak rozhodně to, že linky si špatně nevedou. Akorát si je už bohužel nikdy nekoupím, protože mají (pro mě) opravdu tvrdý aplikátor, se kterým se špatně líčí a výsledný efekt tak vypadá neprofesionálně a kostrbatě. Můžete použít i štěteček z jiných linek, ale to je podle mě jen zbytečná práce navíc. Nevím no, je to škoda, když obsah linek je skvělý.
°°Informace o produktu jsou čerpány z PR dokumentů nebo ze stránek konkrétní značky.

A co vy? Na jaké linky nedáte dopustit? :)

xx Šárka xx

2 comments:

  1. Moje oblíbené linky na oči jsou od Dermacolu, lepší jsem snad ještě neměla. Jsou to ty tekuté a vyhovuje mi na nich převážně ten hrot. Mimochodem to upravené obočí je moc hezké :-)
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jééé díky moc, ono je to docela porod, obočí mi vždy trvá nejdéle :D já jsem si oblíbila linky od NYX Glam Luxe. Jsou krásně černé a obsahují stříbrné třpytečky ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)