8/02/2017

GoodBye july 2017 | Goodbye za měsíc červenec

Krásný den kočky ♥

to nám to, ale tak uteklo. Je to děsivé, jak rychle ten čas plyne a červenec je za námi. No ale budeme se těšit i na to nové a měsíc srpen bude snad také velmi povedený. Nyní nás však čekají spotřebovanci za červenec, tak jdeme rovnou na to ;)

Yves Rocher dárková sada na suché vlasy (219 Kč) - sada určená pro sušší vlasy, na kterou jsem byla opravdu moc zvědavá. Není špatná, ale přeci jen bych potřebovala větší výživu. U mě to pořád vyhrává jejich sada pro poškozené vlasy.

Syoss Beauty Elixir na vlasy (149 Kč) - já jsem byla s tímto olejíčkem naprosto spokojená. Stačilo ho aplikovat na konečky vlasů opravdu málo a udělal přesně to, co sliboval. Já ale příště dám přednost spíše přírodnější variantě.

Schwarzkopf Guardian Angel (120 Kč) - dříve jsem tento ochranný spray strašně ráda používala, ale musím se přiznat, že když jsem si koupila tento kousek, nebyla jsem s ním moc spokojená. Vlasy po tepelné úpravě byly hodně krepovaté a rozlítané. Za mě ho rozhodně nemůžu doporučit.

Wella Wellaflex Instant Volume spray na vlasy (84 Kč) - jen ve zkratce - já jsem s ním byla spokojená a kupuji ho neustále dokola. Vlasy neslepuje.

 Manufaktura sprchový gel a šampón švestka (139 Kč) - Toto combo ve verzi 2 v 1 jsme koupily ke dni otců taťkovi, protože se nám jednat líbí myšlenka 2 v 1 a také kvůli opravdu sladké a přenádherné parfemaci švestky. Je to neskutečné, jak vždy provoněla celou koupelnu. Šampon je středně tekutý, pěkně pění a vlasy umyje také velmi dobře. Ubývá celkem pomalu a zamilovala si ho celá rodina.

Alterra kondicionér na vlasy s granátovým jablkem (75 Kč) - Tento kondicionér stál na vaně opravdu dlouho a ani nevím proč. Nějak jsem vždy vybrala raději jiný produkt než tento, přitom není špatný. Granátové jablko voní úchvatně, nemastí vlasy a dodává hebký finish. Vlasy se po aplikaci česají velmi pohodlně a produkt ubývá pomalu. Měla jsem i šampon v této edici, který taky nebyl špatný, ale spotřeba byla větší a méně pěnil.

Nivea spray long repair (79 Kč) - nebyl vůbec špatný a já jsem ho nejraději používala na rozčesávaní vlasů. Příště se ale podívám na přírodnější variantu.

*Klorane šampón s výtažkem granátového jablka pro zářivou barvu (191 Kč) - možná, že to píšu neustále dokola, ale já jsem celkově spokojená s touto řadou od Klorane a je jedno, jestli to byl šampón, maska či kondicionér. Vlasy jsou po něm vyživené, lesklé a objemné. Určitě se k němu jednou vrátím.

Alverde sprchový gel limitovaná edice jablko&karamel (součástí balíčku) - jednalo se o vánoční edici, která voněla přesně jako jablečný závin od naší nejmilovanější mamky. Nebyla to sice žádný špička mezi sprchovými gely, ale ta vůně, ta byla neskutečná!

Alverde odličovací pěna (99 Kč) - Co více říci, než absolutní spokojenost. Je velmi příjemná, pomalu ubývá, krásná parfemace, příliš nevysušuje a odličuje opravdu velmi dobře. Balení pěn od Alverde už nepočítám bylo jich mnoho ;)

 Weleda olej do vany s růží (399 Kč) - naše první zkušenost se značkou Weleda. Oleje stačilo kápnout do vany opravdu málo (asi tak necelé víčko) a koupel byla v jednom okamžiku krásně voňavá. Navíc jako výhodu vidím v tom, že jsem se pak nemusela mazat.

Alverde olej do vany limitovaná vánoční edice (součást balení) - v krabičce byly celkem tři, ale jako první jsem odzkoušela tento, citrusový. Voněl svěže a do vany stačila bohatě dvě víčka. 

 Avon Foot Works levandulový krém na nohy (75 Kč) - musím se přiznat, že jsem docela lajdák na mazání nohou, což je škoda, protože zrovna v teplém počasí paty docela trpí. Já je mám letos velmi suché a tak jsem si je začala mazat tímto krémem s levandulí od Avonu. Dělám to vždycky tak, že si je namažu před spaním, nasadím si bavlněné ponožky a pak jdu spát. No měli by jste vidět, jak jsou ráno nožky hedvábné a jemné na dotek!

Naturalis Body Butter s vůní kávy (120 Kč) - máslo původně určené na pokožku těla, ale musím říct, že jsem si ho zamilovala na na krémování obličeje. Pleť byla po něm vyživená, hebká a vůbec mě neštípala. Na druhou stranu, nemá zrovna přírodní složení, a tak se příště podívám po něčem více šetrném.

*Manufaktura balzám na rty s jablkem (109 Kč) - Velmi jemný, ale výživný balzám. Líbila se mi parfemace jablka, která byla příjemná a svěží. Balzám rty nezatěžoval a neslepoval. Beru jako úspěch, že patří k balzámům, co bych spočítala na prstech jedné ruky, které jsem spotřebovala do konce.

Essence Longlasting Lipliner, 02 sweet heart (49, 90 Kč) - poslední spotřebovaná konturka na rty od Essence. Byla skvělá, výborně pigmentovaná, akorát byla moc měkká a ke konci se docela lámala. Výhodu vidím i v tom, že se nemusela ořezávat. Jestli sháníte nějakou levnou tužku na rty, podívejte se rozhodně po této.

*Takto označené produkty jsme dostaly k recenzi, ale to rozhodně nemění vliv našeho výsledného hodnocení.

Tak co máme nějaké produkty s vámi společné? Jak jste byly spokojené vy? :)

xx Šárka & Katka xx

4 comments:

  1. Guardian Angel som mala aj ja.. ale len raz, absolútne ma neoslovil. Radšej oleje :)
    World of Nicol

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D přitom mi je divné, že dříve mi naprosto vyhovoval, třeba změnili složení ;) jojo olejíčky jsou nejlepší ;)

      Delete
  2. Tiež mám od YR najradšej ich sadu na poškodené vlasy, tá je bezkonkurenčná :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak, nezatěžuje vlasy, jsou vyživené a nikdy nejsou zplihlé nebo mastné ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)