9/14/2017

Yves Rocher Gentle eye makeup remover sensitive eyes cornflower | Yves Rocher jemný odličovač s chrpou pro citlivé oči

Krásný den♥

zajisté jste si mohli všimnout (jestli tedy čtete pravidelněji náš blog), že jsme si opravdu moc oblíbily odličovací produkty od Yves Rocher. Já jsem si je zamilovala především pro to, že jsou to skvělý pomocníci na mojí suchou a citlivou pleť a jsou ve většině případech čistě přírodní. Dnes vám představím mojí první zkušenost s produkty na odličování očí od této firmy. Těšit se můžete na recenzi Yves Rocher jemného odličovače pro citlivé oči.
Yves Rocher Gentle eye makeup remover sensitive eyes cornflower 200 ml za 199 Kč

Nejdříve, než se vrhneme na samotnou recenzi produktu, napíšu vám pár řádků o tom, jaký by měl podle oficiálního popisu odličovač být. Díky jemné čistící formuli má produkt odstraňovat makeup očí a zároveň respektovat jejich citlivost. Zároveň má mít i svěží texturu a poskytovat veškerý komfort, který máme mít pro odstranění očního makeupu. Tak se tedy společně podíváme, co je na tom pravdy :)
Jako první se vrhneme, jako u každé recenze, na popis balení produktu. To je velmi uživatelsky příjemné a přesně takové, jaké u kosmetické značky Yves Rocher znám. Jedná se tedy o plastovou butelku o objemu 200 ml, která je čirá s modrým zbarvením. Já toto balení mám u odličovacích produktů nejraději, protože vždy přesně vím, kolik odličovače mi ještě zbývá. Víčko musím taktéž pochválit, protože je opravdu těsné a nemůže se vám tak stát, že by něco vyteklo a přišlo vniveč.
Yves Rocher Gentle eye makeup remover sensitive eyes cornflower takto, klasicky vypadá víčko - má klasické zavírání

Tak a teď k samotné zkušenosti s tímto odličovačem. Já jsem si chtěla původně vzít ten známější, expresní, ale sáhla jsem bohužel špatně a vybrala si tento druhý, který není dvoufázový a neobsahuje olej. Ještě, že jsem tak udělala! S tímto produktem se opravdu dobře pracuje. Čeho si na něj opravdu vážím je to, že nepálí v očích a ani je nějak nedráždí. Navíc má opravdu přírodní složení a to je vždy tak trochu bonus navíc :) Poradí si i s větší vrstvou řasenky, ale problém může nastat, když chcete odlíčit něco voděodolného - na to bych pak použila ten expresní a dvoufázový, který je na to přímo určený. Ten si plánuju taky koupit a trochu tak porovnat s tímto, na jemné oči. Jsem zvědavá, jak si poradí se silnějším a dvoufázovým konkurentem.
Yves Rocher Gentle eye makeup remover sensitive eyes cornflower složení - INCI

A co bych řekla na závěr? I když to byl původně krok vedle a vybrala jsem si úplně jiný odličovač, nakonec jsem spokojená. Jestli trpíte na sušší pokožku pleti, doporučuju se ještě doodlíčit tonikem a namazat se hydratačním krémem. Ne, že by tento produkt pleť vysušoval, ale přeci jen potřebuje po celém dni pleť odpočinout a pořádně se "promáznout". Jestli nenosíte voděodolný makeup a máte citlivé oči, tak do něho rozhodně jdete. Navíc má i přírodní složení a za to vám vaše pleť do budoucna rozhodně poděkuje! :)

A co vy? Jaký odličovač očí máte nejraději? :)

xx Šárka xx

2 comments:

  1. Odličovač od YR jsem ještě nezkoušela. Mě nejvíce vyhovují od značky Bielenda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  2. Ještě jsem jejich odličovače nezkoušela, ale chystám se na objednávku. .)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)