21 January, 2018

PROCTER&GAMBLE | EVENT V DOX


Krásný den kočky ♥

dnes vám skrze tento článek chceme přiblížit akci od Procter&Gamble, na kterou jsme byly pozvané. Součástí akce byla prezentace hned čtyř značek, které patří do skupiny P&G. Těšit se tak můžete na značku Pantene, Aussie, head&shoulders a Oral B. A teď tedy podrobněji k celé akci, která byla pojata jako snídaně.


Akce se konala v DOX Centru současného umění a můžeme vám říci, že prostory jsou to opravdu ohromné a prostorné.

V části určené přímo pro P&G nás čekaly krásné příjemně osvětlené prostory. Každá část, která byla věnovaná jednotlivým značkám byla jinak osvětlená a měla svou osobitou atmosféru, přesně takovou, aby značku dobře prezentovala.
Celá akce měla atmosféru snídaně a tak byl koncipován i snídaňový bar. Našly jsem tam výborné sladké pečivo, tousty, kávu a zajímavé limonády - my zvolily pampeliškovou a byla opravdu výborná.
Po krátkém úvodu a představení přítomného P&G týmu jsme začali s prezentací první značky a tou bylo Pantene.
snídaňový bar

degustace jahodového jogurtu před prezentací :)

milujeme, když si servírování někdo vyhraje ;)

Pantene

Jak jsme již zmiňovaly, tak první nám bylo představeno Pantene a to moc osobitým a zábavným způsobem. Na úvod nám byl představen fakt, který každá z nás tak nějak bereme za samozřejmost a moc se nad ním nezamýšlíme. Jde o to, že každá z nás chce být krásná, což je zajisté jasné, ale šibalsky si u toho lze uvědomit, že s tím spojujeme i zdraví. Proto ty kulisy "superfood", tenisek, knížek o životním a zdravém stylu a samozřejmě i lodiček.
Takže ať si to uvědomujeme či ne, tak krása je spojována se zdravím, protože jen zdravý vlas (v případě péče Pantete), je vlasem krásným.
Postupně nám tak byli představovány nové i současné produkty, které byly uvedeny na trh. K dispozici tak máme šampony, balzámy, olejíčky, ampulky a masky, které pečují o zdravý a krásný vlas naši bujné kštice. Péče je věnována vlasům zničeným, nepoddajným nebo jemným.
A co se týče jemných vlasů, tak zde Pantene přišlo se zajímavým produktem a tím je balzám v pěně, který pečuje o vlasy jemné, které mají tendenci být bez objemu.
Líbí se mi, že Pantete myslí i na ty spotřebitelky, které nenávidí rutinu péče o vlasy nebo jsou jednoduše línější (jako jedná z nás). Tudíž tu jsou péče, které zvládnou více kroků najednou.
Zajímavý test, který si na nás tým přichystal bylo používané množství kondicionéru. Čtyři dobrovolnice byly vybrané a musely ukázat jaké množství kondicionéru používají. Jak můžete vidět, tak množství je velmi individuální a test tak ukazuje fakt, že každá z nás jsme individuální spotřebitelkou a nic nelze plošně unifikovat. Proto tolik řad, které jsou dostupné na trhu.
test množství kondicioneru




Head&Shoulders

Velmi zajímavá prezentace v modrém designu nás uvedla do novinek péče od této značky. Jak nám bylo řečeno, tak ženy, které trpí na lupy zároveň touží i o péči, která se jim dostane u běžných péčí. Chtějí zároveň péči o zničené vlasy nebo jemné vlasy.
A právě pro zmíněnou část dámské populace je určena linie SUPREME. Těšit se tak můžete na tři modifikace pro hebké vlasy, pro dokonalé vlasy a pro vlasy zničené.
Samozřejmě péče nezapomíná ani na muže. A pozor pokud vaší polovičce nesedí kofein, tak head&shoulders myslí i na to a má i edici se ženšenem, který má obdobné účinky.
Mimochodem parfemace všech produktů i pánských je boží a nasládlá, proto nečekejte těžkou pánskou parfemaci.
design všech produktů je opravdu pěkný a elegantní

A nezapomnělo se ani na balzám, který se krásně doplňuje svým designem a parfemací se šamponem.

Aussie

Aussie působí mladistvě, hravě a čistě. Zajímavostí, kterou jsme se díky prezentaci dozvěděly je, že tato značka pochází z Austrálie a vždy klíčovou rostlinou je jen ta, která pochází právě z této oblasti.
vše působilo jako teenagerský pokoj, který ovládly sociální sítě a samozřejmě Aussie

Stejně jako u Pantene i zde mají majitelky jemných vlasů k dispozici kondicionér v pěně.

Oral B

A poslední značkou, která nám byla představena byla značka Oral B. Nicméně prezentace nezahrnovala pouze produkty dentální hygieny, nýbrž i podstatu dentální hygieny a to bylo z naší strany velmi přínosné. Byl i čas na otázky, které jsme ke specialistovi měly.
Zarážejícím faktem bylo, že drtivá většina populace si čistí zuby v průměru 45 sekund namísto doporučených 2 minut. Mimochodem tuto doporučenou dobu vám pomáhá odměřovat a hlídat elektrický kartáček Oral B.

Zajímavostí je také doporučení, že kartáček by se měl měnit minimálně každé 3 měsíce.

Vhodné je používání mezizubního kartáčku, který je svou funkcí nenahraditelným pomocníkem v péči o mezizubní prostory.

časné onemocnění

druhy elektrických kartáčků

moderní elektrické kartáčky mají i svou aplikaci, která vám pohlídá snad vše (dobu čištění, kvalitu čištění, tlak vyvíjený na kartáček atd.)

i na děti Oral B myslí a ty tak mají ke svému kartáčku i aplikaci, která je hravě zabaví po dobu čištění zoubků


Celá akce byla v milé atmosféře s milým kolektivem, který byl vždy ochotný zodpovědět veškeré naše dotazy.

Dostaly jsme také balíček produktů, které budeme testovat a postupně vám je přiblížíme v článcích na blogu.
Tímto bychom chtěly poděkovat zastoupení P&G za pozvání, které nás moc potěšilo a také chceme poděkovat i vám, protože díky vám jsme tam také mohly být.

A co vy? Máte zkušenosti alespoň s jednou značkou v tomto postu? :)

xx Katka & Šárka xx

4 comments:

  1. tak to vyzerá na naozaj skvelý event! :) ako keby 4 akcie naraz :) ale verím, že ste si to s blogerkami užili a teším sa na recenzie produktov :)
    MakeupbyVeo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme, je to přesně tak ;) a o produktech jistě ještě uslyšíte ;)

      Delete
  2. Replies
    1. Bylo to krasne nachystane, to je pravda 😂😂😂

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)